Autor Thema: Olaotan @ badoo  (Gelesen 341 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Olaotan @ badoo
« am: 22,Aug,2013, 16:27:32 »

Olaotan
http://badoo.com/0181182501

Zitat
Olaotan, 27  Letzter Login: vor über einer Woche 
Albuquerque, NM, Vereinigte Staaten (USA)
Sucht nach Unterhaltungen
 Heute 4 Besucher, diesen Monat 7.

Über mich
 I am a person who is ambitious, optimistic, playful, hard working, and devoted, intelligent, trusting, genuine, honest, sincere, witty and easy going. I'm very passionate in all areas of my life... I am very responsible and try to act right, workout and live a healthy life. I [highlight]stay active and have a good time doing it. I believe in a healthy relationship, I value honesty and trust. That's what I'm all about and if you don't[/highlight] have them, you don't have anything. I think it's important to understand and accept each others strengths and weaknesses. It is important to have passion, romance, physical attraction, a playful attitude; with lots of laughter I strongly believe all that. I have strong family values and morals..... so on and so on

Interessiert an
 beautiful ladies with sense of humour and great personality..

Persönliche Infos
Status:  Ich bin Single
Orientierung:  Ich bin heterosexuell
Aussehen:  184cm (6' 0''), 80kg (176lbs), durchtrainiert, schwarze Haare und braune Augen
Wohnen:  Alleine
Kinder:  Später gerne
Rauchen:  Partyraucher
Alkohol:  Nur in Gesellschaft
Ausbildung:  Hochschule/Uni
Sprachen:  Englisch (Fließend)
Job:  Ich habe ein gutes Einkommen

Wie erfreulich, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen :D

lookup "stay active and have a good time doing it. I believe in a healthy relationship, I value honesty and trust. That's what I'm all about and if you don't" @Google :smilie_g_010:

Der markierte Text tritt im wortwörtich identischen Wortlaut  in Scamreports aber auch in diversen anderen Fakeprofilen sehr häufig in Erscheinung.
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.