Autor Thema: Mark Kelvin / Anthony H <m.kelvin92@yahoo.com> <anthony.hamilton_64@live.com>  (Gelesen 2163 mal)

Offline Katzenmama

• Full Member
Tagged:
http://www.tagged.com/profile.html?uid=5434945239

Zitat
Adresse: Bolton, United Kingdom
Beziehungsstatus: Single
Interessiert an: Friends, Dating, Serious Relationship
Religion: Katholik
Orientierung: Heterosexuell

Über mich

Musik: i like most types of music.
Filme: true to life movies and horor films.
TV: drama programes. eastenders every now and then.
Bücher: dont read books that often
Sport: love football and snooker
Interessen: love going out. sometimes go down the pub at weekends. l like listening to music.
Spaß: travel around the world
Die besten Features: i will let other people be the judge of that
Über mich: i will let other people be the judge of that

Erste PN:

I like your profile, Id: m dot kelvin92 at yahoo. Com Hear from you soon. Regards, Mark

« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:55:17 von Administrator »

Offline Katzenmama

• Full Member
Re: Mark Kelvin <m.kelvin92@yahoo.com>
« Antwort #1 am: 18,Dez,2010, 23:08:13 »
1te.E-Mail:

Thanks for giving us the chance to get to know each other very well. Hope you are doing just great today? l will be very glad to hear that you had a great day. If that's it, then l should let you know am doing great too.

l might be a very busy man considering the nature of my job, but l want to let you know that l will always attend to your mails and make sure l find out how you are doing, because you are attracted to my life, and l really want to be serious with you, If you will give us the chance to grow ahead!.

Well, l think l should tell you little about my self. My names are Mark Kelvin, 49yrs of age, Single and not been married at the moment, From England U.K. Am an Electra Chemical Engineer, Working for Mobil Oil, as Plant supervisor. My section/department is into Building and Construction of Oil Plants and refineries.

My job is to make sure that all the Refineries and Oil Plants are working at their Full Capacities. So that it leaves me always on the move and travelling, to make sure my men are doing their job.  And for some time now we have been into upgrading most of the Plants and Refineries to a more Environmental friendly condition, as we all know that, there's a campaign to save the Environment from pollutions.

l am almost giving you a lecture on my job..... Hope you are not bored about it, am sorry just want you to know what your man does in case we get real. This is my dream and wish. Actually I do not smoke l mean l have never smoked, neither do I do drugs l have never tasted it before too, l eat good foods and avoid food that are harmful to the body, because l want to be healthy at all times. l drink occasionally.. I'm simple and easy going type, yet sensitive.

l hang out with friends at times in my free time . Still during my free time, I like listening to music, going for gym and playing lawn tennis, l think am fun to be with, but you have to find that out yourself, as we get real to each other. l do study a lot too, cause of the nature of our job.

l like defining my style of friendship/relationship from the beginning so that we both will know where we are coming from as to know where we are going, l know most people here are jokers, and not serious minded people, but l see you as some one that's mean, considerate and reasonable, and l trust my instinct as l am listening to my heart always.

l am looking for a woman whom to spend the rest of my life with...Some one that will work side by side with me, not ahead or behind, loving and caring, cause l will give it back to her. l am going to be open, while we get to know each other better, so should there be anything you need to know about me please don't hesitate to ask me OK?

l know friendship is not about who you have known the longest period, its all about who comes into your life and never left you lonely.

I am a very principled person, I respect people and their various religious as we all hold similar teachings which brings peace to everyone and makes us a better person.   I will like to know what do you like doing in your free time. Your hobby and your Kind of job? And all you want me to know about your self for a start.

Please take your time to respond to my mail as I knew that we all lead a busy life, but hope to hear from you soon.

Hear from you soon.

Take Care for the weekend and happy Xmas in advance.

Mark.

Übersetzt:

Vielen Dank für die uns die Chance, sich gegenseitig sehr gut kennen. Hoffe, Sie tun einfach toll heute? Ich werde sehr froh zu hören, dass Sie einen tollen Tag hatte. Wenn das, dann l sollten Sie wissen, ich tue auch groß.

l könnte ein sehr beschäftigter Mann angesichts der Art meiner Arbeit sein, aber ich möchte Sie wissen lassen, dass ich immer auf Ihre Mails an und stellen Sie sicher l herausfinden, wie du tust, weil du mein Leben angezogen werden, und l wirklich wollen, ernst zu sein mit Ihnen, Sie geben uns die Chance, vor wachsen!.

Nun, ich glaube, ich sollte Ihnen sagen wenig über mein Selbst. Meine Namen sind Mark Kelvin, 49yrs alt, Single und im Moment nicht verheiratet gewesen, aus England UK Am an Electra Chemieingenieur, Arbeiten für Mobil Oil, als Plant Supervisor. Meine Sektion / Abteilung ist in Bau und Konstruktion von Öl und Raffinerien.

Meine Aufgabe ist es sicherzustellen, dass alle in den Raffinerien und Öl-Pflanzen sind in ihrer vollen Kapazität arbeiten. Damit es mir Blätter immer in Bewegung und unterwegs, um sicherzustellen, dass meine Leute ihre Arbeit machen. Und seit einiger Zeit haben wir in die Sanierung meisten der Anlagen und Raffinerien zu einem umweltfreundlicheren Zustand gewesen, wie wir alle wissen, dass es eine Kampagne, um die Umwelt von Verunreinigungen zu speichern.

Ich bin fast so dass Sie einen Vortrag über meine Arbeit ..... Hoffe, Sie sind darüber nicht langweilig, tut mir leid, nur, dass du wissen, was Ihr Mann macht im Falle erhalten wir wirklich. Das ist mein Traum und Wunsch. Eigentlich habe ich rauche nicht ich meine ich habe nie geraucht, weder kann ich tun, Drogen lch habe es noch nie zuvor zu essen, l gute Lebensmittel und zur Vermeidung von Lebensmitteln, die schädlich für den Körper sind, weil ich zu jeder Zeit gesund wollen verkostet. l Getränk gelegentlich .. Ich bin einfach und easy going-Typ, aber empfindlich.

l rumhängen mit Freunden in Zeiten, in meiner Freizeit. Noch während meiner Freizeit Ich mag Musik hören, gehen für Turnhalle und Spielwiese Tennis, glaube ich bin Spaß mit, aber Sie müssen feststellen, dass es selbst heraus, wie wir echte zueinander zu bekommen. lch Studie viel zu, Ursache der Natur unserer Arbeit.

Mir gefällt die Definition von Freundschaft mein Stil / Beziehung von Anfang an so, dass wir beide wissen, wo wir von da kommen, zu wissen, wohin wir gehen, ich weiß die meisten Leute hier sind Joker, und nicht ernst gesinnten Menschen, aber ich sehe Sie als manche ein, dass meine, rücksichtsvoll und vernünftig ist, und ich vertraue meinem Instinkt, wie ich bin, mein Herz hören immer.

Ich bin für eine Frau, die den Rest meines Lebens mit verbringen ... Jemand, dass nebeneinander funktionieren bei mir, nicht vor oder hinter uns, liebevoll und fürsorglich, verursachen l geben sie zu ihr zurück. lch werde offen sein, während wir uns gegenseitig besser kennen lernen, so sollte es etwas, was Sie über mich wissen? Bitte zögern Sie nicht mich fragen, ok?

Ich weiß Freundschaft ist nicht, wer Sie haben die längste Zeit bekannt, dreht sich alles um die in dein Leben kommt und nie verlassen Sie einsam.

Ich bin eine sehr prinzipielle Person, ich respektiere die Menschen und ihre verschiedenen religiösen wie wir alle halten ähnliche Lehren, die Frieden bringt für alle und macht uns zu einem besseren Menschen. Ich will gerne wissen, was gefällt Ihnen in Ihrer freien Zeit tun. Ihr Hobby und Ihre Art von Arbeit? Und alles, was Sie wollen, dass ich über dich selbst für einen Start wissen.

Bitte nehmen Sie sich Zeit, um auf meine Mail antworten, wie ich, dass wir alle führen ein reges Leben kannte, aber die Hoffnung, bald von Ihnen zu hören.

Von Ihnen zu hören bald.

Take Care für das Wochenende und Happy Xmas im Voraus.

Mark.

Spoiler
From Mark Kelvin Sat Dec 18 19:10:00 2010
Return-Path: <m.kelvin92@yahoo.com>
X-Originating-IP: [98.138.91.37]
Authentication-Results: mta1012.mail.ird.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (HELO nm18-vm0.bullet.mail.ne1.yahoo.com) (98.138.91.37)
  by mta1012.mail.ird.yahoo.com with SMTP; Sat, 18 Dec 2010 19:10:04 +0000
Received: from [98.138.90.51] by nm18.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 18 Dec 2010 19:10:02 -0000
Received: from [98.138.89.167] by tm4.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 18 Dec 2010 19:10:02 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1023.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 18 Dec 2010 19:10:02 -0000
Received: (qmail 10607 invoked by uid 60001); 18 Dec 2010 19:10:02 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1292699401; bh=Bto0GwByhM5E6RaOdy/9YYrViY+gitJio75t2eVU0Mw=; h=Message-ID:X-YMail-OSG:Received:X-Mailer:Date:From:Subject:To:MIME-Version:Content-Type; DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  h=Message-ID:X-YMail-OSG:Received:X-Mailer:Date:From:Subject:To:MIME-Version:Content-Type;
  Received: from [175.138.140.75] by web113918.mail.gq1.yahoo.com via HTTP; Sat, 18 Dec 2010 11:10:00 PST
X-Mailer: YahooMailClassic/11.4.20 YahooMailWebService/0.8.107.285259
Date: Sat, 18 Dec 2010 11:10:00 -0800 (PST)
From: Mark Kelvin <m.kelvin92@yahoo.com>
Subject: MAIL FROM MARK

Verschleiert eingeliefert über Malaysia Kuala Lumpur

Zitat
Date: Sat, 18 Dec 2010 11:10:00 -0800 (PST)

Zitat
175.138.140.75 - Geo Information
IP Address 175.138.140.75
Host 175.138.140.75
Location  MY, Malaysia
City Kuala Lumpur, 14 -
Organization Telekom Malaysia Berhad
ISP Telekom Malaysia Berhad
AS Number AS4788 TM Net, Internet Service Provider
« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:55:27 von Administrator »

Offline Katzenmama

• Full Member
« Antwort #2 am: 19,Dez,2010, 14:41:09 »
2te.E-Mail:

I could guess you are doing absolutely great today in all the areas of your life; I am so glad that we are moving ahead to know each other and also know if we can find the chemistry between us then we can decide to proceed as best one.

One thing I am sure, after so long…I feel Oh God, I am not the only one who appreciates genuine thing in a relationship, no matter what form of relationship it is. I am a person who gives everything to my loved ones, being with them in any situations, to maintain this thing, I prefer to have small circle of friends who really deserves to get my friendship.

Friendship is defined as a person whom one knows, likes and trusts in the English language dictionary. Though the word friendship hold much deeper meaning to it. The dictionary meaning does not emphasis on the laughter that fills the air when two friends are together and happy or the support that one can get from a friend, actually I thought it wise to write you because you profile really interest me.

One thing I would like to seek from you is HONEST, I want us to be honest to each other in everything we do, and of course you would agree with me that honest is the key to a good and lasting relationship, without truth we cannot move forward.

I believe in co-operate existence in my relationship which I believe is the best for a matured relationship. I believe love to be the power that can bring two together from a far or near and I hope you will get hold of this point as I do too.

Here is my contact phone address;  447031814684 feel free to call me and I will respond to your call. My regards to your family members.

We can not predict what nature may have in store for us, so lets keep moving on till we find out, I am totally interested in you, we chat soon OK, just busy at this time. 

Hear from you soon.

Have a great weekend and all the best this christmas season.

Übersetzt

Ich konnte ahnen, du tust absolut großartig heute in allen Bereichen Ihres Lebens, ich bin so froh, dass wir voran gegenseitig kennen zu lernen und auch wissen, ob wir die Chemie zwischen uns finden, dann können wir entscheiden, so gut es eben gehen .

Eines, was ich bin mir sicher, nach so langer Zeit ... Ich fühle mich Oh Gott, ich bin nicht der einzige, echte Ding schätzt in einer Beziehung, egal, was der Beziehung ist es zu bilden. Ich bin ein Mensch, der alles gibt, meine Lieben, da mit ihnen in jeder Situation, um dieses Ding zu halten, ziehe ich es vor kleinen Kreis von Freunden, die wirklich verdient, meine Freundschaft zu bekommen.

Freundschaft ist wie eine Person, die man kennt, liebt und vertraut in der englischen Sprache Wörterbuch definiert. Obwohl das Wort Freundschaft halten viel tiefere Bedeutung zu. Die lexikalische Bedeutung nicht Wert auf das Lachen, das die Luft füllt, wenn zwei Freunde zusammen und glücklich sind oder die Unterstützung, die man von einem Freund bekommen, eigentlich dachte ich, es weise, Ihnen zu schreiben, weil du mich wirklich interessieren Profil.

Eine Sache Ich mag, von Ihnen zu suchen wäre ehrlich ist, möchte ich uns um ehrlich zu sein, um sich gegenseitig, was wir tun, und natürlich würden Sie mir zustimmen, dass ehrliche den Schlüssel zu einer guten und dauerhaften Beziehung ist, ohne Wahrheit können wir nicht voranzukommen.

Ich glaube, in Zusammenarbeit Existenz in meiner Beziehung, die meiner Meinung ist das beste für eine gereifte Beziehung. Ich glaube, Liebe, die Macht, die zwei zusammen bringen kann aus einem fernen oder in der Nähe sein, und ich hoffe, dass Sie halten von diesem Punkt zu gelangen, wie ich auch tun.

Hier ist mein Kontakt Telefon Adresse; 447031814684 zögern Sie nicht mich anzurufen und ich werde auf Ihren Anruf reagieren. Meine Grüße an Ihre Familie.

Wir können nicht vorhersagen, was die Natur kann für uns auf Lager haben, so können in Bewegung bleiben, bis wir herausfinden, ich völlig an Ihnen interessiert bin, Chat wir bald OK, nur damit beschäftigt zu diesem Zeitpunkt.

Von Ihnen zu hören bald.

Habt ein schönes Wochenende und alles Gute dieser Weihnachtszeit.

Verschleiert eingeliefert über Malaysia

Spoiler
From Mark Kelvin Sun Dec 19 07:58:13 2010
Return-Path: <m.kelvin92@yahoo.com>
X-Originating-IP: [98.139.91.95]
Authentication-Results: mta1049.mail.ukl.yahoo.com  from=yahoo.com; domainkeys=pass (ok);  from=yahoo.com; dkim=pass (ok)
Received: from 127.0.0.1  (HELO nm25.bullet.mail.sp2.yahoo.com) (98.139.91.95)
  by mta1049.mail.ukl.yahoo.com with SMTP; Sun, 19 Dec 2010 07:58:16 +0000
Received: from [98.139.91.62] by nm25.bullet.mail.sp2.yahoo.com with NNFMP; 19 Dec 2010 07:58:14 -0000
Received: from [98.139.91.1] by tm2.bullet.mail.sp2.yahoo.com with NNFMP; 19 Dec 2010 07:58:14 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1001.mail.sp2.yahoo.com with NNFMP; 19 Dec 2010 07:58:14 -0000
Received: (qmail 66594 invoked by uid 60001); 19 Dec 2010 07:58:14 -0000
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=yahoo.com; s=s1024; t=1292745494; bh=RNL0hxcT6qhIqFKK/Fa+OmaSIE5EA+wchT614e8+wHs=; h=Message-ID:X-YMail-OSG:Received:X-Mailer:Date:From:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type; DomainKey-Signature:a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
  s=s1024; d=yahoo.com;
  h=Message-ID:X-YMail-OSG:Received:X-Mailer:Date:From:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type;
Received: from [175.138.209.19] by web113906.mail.gq1.yahoo.com via HTTP; Sat, 18 Dec 2010 23:58:13 PST
X-Mailer: YahooMailClassic/11.4.20 YahooMailWebService/0.8.107.285259
Date: Sat, 18 Dec 2010 23:58:13 -0800 (PST)
Subject: MY REGARDS TO YOU

Zitat
Date: Sat, 18 Dec 2010 23:58:13 -0800 (PST)

Zitat
175.138.209.19 - Geo Information
IP Address 175.138.209.19
Host 175.138.209.19
Location  MY, Malaysia
City -, - -
Organization Telekom Malaysia Berhad
ISP Telekom Malaysia Berhad
AS Number AS4788 TM Net, Internet Service Provider

« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:56:02 von Administrator »

Offline carrelig

• Newbie
  • *
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #3 am: 28,Mai,2011, 18:11:58 »
a third letter

Zitat
Hello honey ,

I really appreciate your interest in our welfare and your time to write me irrespective of your tight schedules. However, I’m so impressed and well pleased over your reciprocating kind gestures and enthusiasms as it concerns this relationship.

Believing God at his infinite mercy and glory that as you abreast your family over our life motives and desires to building a positive and responsive relationship which hopefully, will yield a sound and impressing matrimonial fruit in the nearest future, that God will give them a spiritual insight to support and be store their parental blessings upon us to be one till death do us part.

In addendum, the most important thing I would like to seek from you is a real and plane mind/ honesty, as this is the oil with which the mind eats in a solid and enviable relationship.

Further added to these all, I promise to abide, love and respect your culture the way they are as well as helping you to acclimatize and adapt to our western culture which has no much but structural difference with yours.

Be it as it may, I feel honoured having you in my life and my instincts tells me you are that special one whom God has ordained to be the princess of my life. Even though we, have not seen each other yet but going by what my spirit man tells me, this encounter with you, gives me huge interest and I really want to go
into it with you.

You belong to such a high altitudes in life which only the eyes of an eagle can attain. And my heart, is desperately seeking to building a loving, cherishing and an enviable relationship that could sharpen our future life to total turning point of glory and edification of God almighty and to the favour of not only our generation but for entire mankind at large.

I would like to know more about your private life, for a better understanding your personal life. More also, I would be pleased to know your birthday, your hobbies, your favourite foods, colours… what you like and dislikes OK?.

Finally, I am just a simple man, with simple but complex goals to finding somebody who will love for who I am, but I promise to live up to your expectations provided  you allow me to see a true and sincere affection from you without any feeling of pretence.

I pledge to love you, respect your feelings and I will listen to you as long as we, live together OK? I need more attention and your effort to keep the ball roiling.

Let’s put our fingers across to know what nature have in store for me and you. 

My regards to your family circle.

Do have a nice weekend.

Yours in London,
Mark

« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:58:21 von Administrator »

Offline carrelig

• Newbie
  • *
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #4 am: 28,Mai,2011, 18:17:36 »
Zitat
Hello Darling,

I left to Venezuela yesterday for an urgent work and I was busy running around to make my journey and also send the gift that I bought for you.

The work is located at Venezuela ocean and is about 75miles inside the ocean and it will last for 2 weeks, I may not have access to Internet but i will always try to make sure on how you are doing, please bear with me.

Darling, the package contains,( HP Laptop)(One George Armani Perfume)( iPhone, LG-PRODUCT),( Diamond Ring), with the sum of (45,000 Pounds) sealed in the same pack for your own personal use, please accept this token from me for i love you.

..( this is my address)

From my inquiry the package will arrive to your country in 2 day’s time.

Company Name: Sky Courier Services
Website: asia@skycourierss.com

... (a track number that directs to this phony courier company)

Always check the company website and be tracking it on-line to know when the parcel will arrive to your country.

Please let me know as soon as you receive the package.

Darling you know, my heart is open for you, this short moment we have met has been an elevation which have created a great impact in my life, so I willingly decide to spend the rest of life with you and am trusting God that my expectations towards having you as my wife will not be aborted.

As soon as my offshore activities is completed i will be coming to see you immediately, I will always love and Cherish you for the rest of my life.

See you in 2 weeks time, am so excited and can't wait to share our love together , i will make you to feel like never before,  until then.

Attached here is my pic and the Photo of the package to enable you identify it when they will come to deliver it to you.

Do have a happy moment time this weekend.

I Love You,
Mark Kelvin.

...(here there are the same pictures on this site and another not too different)
« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:58:29 von Administrator »

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #5 am: 28,Mai,2011, 21:56:57 »
http://en.netlog.com/m_kelvin92

Zitat
Name     Mark Kelvin
Date of birth     25/03/1962
Location (Wilayah Persekutuan), Malaysia
Native language English

das Profil besteht anscheinend seit dem
since 23 May 2011.

« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:57:48 von Administrator »
Wahre Worte sind oft nicht schön, schöne Worte sind oft nicht wahr!

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Anthony H

Zitat
Zuletzt aktiv:vor 8 Stunden
Profilaufrufe: 238 Mal
Profil-Skin: Standard
Tagline: Live A Good Life
Adresse: Maidstone, United Kingdom
Beziehungsstatus: Single
Interessiert an: Freunde, Einem Date, Einer ernsthaften Beziehung
Ethnische Zugehörigkeit: Kaukasisch/weiß
Religion: Katholik
Orientierung: Heterosexuell

Über mich
Musik:70's Rock, early soul and Doo Wop!
Filme:The Adventures of Priscilla
TV:Mostly Discovery
Bücher:Read for reference only
Sport:Soccer/ Glasgow Rangers
Interessen:My Friends
Spaß:To get a good soul mate for myself
Über mich:Simple Man

« Letzte Änderung: 26,Nov,2019, 18:58:57 von Administrator »
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.