Autor Thema: Lawrence McCintosh <mark.w120@live.com>  (Gelesen 91185 mal)

Offline Liborius

• Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
Spoiler
Return-Path: <jerryson5263@hotmail.com>
Received: (qmail invoked by alias); 20 Nov 2011 15:19:16 -0000
Received: from snt0-omc2-s52.snt0.hotmail.com (EHLO snt0-omc2-s52.snt0.hotmail.com) [65.54.61.103]
  by mx0.gmx.net (mx043) with SMTP; 20 Nov 2011 16:19:16 +0100
Received: from SNT124-W27 ([65.55.90.73]) by snt0-omc2-s52.snt0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
       Sun, 20 Nov 2011 07:19:10 -0800
Message-ID: <SNT124-W270078D01DB68DE700E22BC9CA0@phx.gbl>
X-Originating-IP: [41.211.5.101]
From: Jerry jan <jerryson5263@hotmail.com>
Subject: Hallo von China
Date: Sun, 20 Nov 2011 15:19:09 +0000

Hallo Honig,
Guten Abend mein Engel, how are you bebe tun, ich habe dich so vermisst, ich wünschte,du bist hier bei mir jetzt die Zeit hier ist jetzt 10.09 Uhr und bald werde ich zu Bett gehen und haben etwas Ruhe. .. morgen früh werde ich an die Reederei zu gehen, um die Autosan meine Kunden versenden ... und dann werde ich frei sein mit Alex zu viele Bilder für Siein China
Ich habe ein Bild an der E-Mail:) sorry Alex war schüchtern, und er wollte nicht in das Bildsein, damit ich nicht will ihn zwingen .. Ich weiß, Sie werden dieses Foto gefällt und küsse mich jedes Mal, wenn Sie Ihre Augen auf mich und halten fest in Ihren gelehrt, bis wir und treffen Sie verbringen jeden Moment zusammen ... es wird keinen Raum zwischen unssein, wenn es bin bei euch
Sie sind nicht nur meine Frau, aber meine beste Freundin und Seelenverwandte. Sie sindein Segen von oben - eine, die ich nicht für selbstverständlich halten. Ich danke Ihnen für all die Dinge, die Sie für mich und die Alex gemacht habe. Nicht nur, dass Sie einewundervolle Frau, du bist eine tolle Mutter, Anbieter und Betreuer. Sie geben so frei, allediejenigen, die Sie kennen, wie eine liebevolle Art und Weise. Ihre Großzügigkeit istinspirierend! Ich liebe dich, Honey ... mehr als Worte, mehr als das Leben. Ich bin immer dankbar für eure Liebe und stolz, dein Mann sein.
Jerry und Alex
Kuss
10.09

« Letzte Änderung: 19,Mär,2012, 18:07:52 von admin »

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Eingeliefert über Ghana Accra

Zitat
Sun, 20 Nov 2011 07:19:10 -0800

Zitat
41.211.5.101      
ISP:      Local Registry
Host Name:      41.211.5.101
Organization:      Local Registry
City:      Accra
Country:       Ghana 
Country code:       GH
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.

Offline kuukii

• Full Member
  • na warte ........
mein Jerry jan

Zitat
To: xxxxx <xxxxxx@hotmail.com>
Subject: Hallo sweetheart
Date: Sun, 20 Nov 2011 14:11:21 +0000

Zitat
Hello xxxxx sweetheart

Good evening my Angel,how are you doing bebe,I've missed you so much,i wish you are here with me now,the time here now is 10:19pm  and soon I'll be going to bed and have some rest.

Today we couldn't pick the money from moneygram because everywhere was closed,since i didn't know.....I'm so disappointed today because i don't have any cash on me to buy anything for Michael....My driver Eugene will be here first thing in the morning so i can go with him to get the money and go to the shipping company and go to the Airline office to book our flight for next weekend.

I have a picture attached to the email  sorry Michael was shy and he didn't want to be in the picture so i didn't want to force him..I know you will like this photo and kiss me each time you set your eyes on me and hold be tight in your taught till we meet and spend every moment together...there will be no space between us if am there with you xxxxx

You are not only my wife, but my best friend and soul mate. You are a blessing from above - one that I do not take for granted. I thank you for all the things that you've done for me and the Michael. Not only are you a wonderful wife, you're a terrific mother, provider and caregiver. You give so freely to all those you know in such a loving way. Your generosity is inspiring! I love you, Hon ... more than words, more than life. I'm forever grateful for your love and proud to be your husband. Jerry and Michael
Kiss
10:19

also eigentlich bin ich ja monogam   

« Letzte Änderung: 03,Jan,2020, 17:23:50 von Administrator »

Offline kuukii

• Full Member
  • na warte ........
Zitat
To: xxxxxxxxx<xxxxx@hotmail.com>
Subject: Miss you Baby
Date: Sun, 20 Nov 2011 21:41:19 +0000

Zitat
xxxxxIve been thinking about you honey for the whole night and can't stop thinking about you And i know i don't say it often enough,

but I appreciate all you do for me and my Michael,I've never known anyone as giving as you since i lost Michaels mum,you always go that extra mile to inspire and encourage me in Life,and i promise you i will never let you down,

You make me want to try harder,You make me want to succeed.

You've made me believe in me and For this and so much more,

I'm sending good wishes to your door soon

love greetings

your husband

Jerry and Michael

unde noch ein bisschen Musik: 3rd M-Club Music Video Awards & 10th Armenian Music Awards 2009 at the NOKIA Theatre La Live
« Letzte Änderung: 05,Jun,2017, 13:07:35 von Administrator »

Offline kuukii

• Full Member
  • na warte ........
Zitat
To: xxxxx <xxxxxxx@hotmail.com>
Subject: Kisses
Date: Sun, 20 Nov 2011 21:46:47 +0000

Zitat
Dear xxxxx

You have my heart and soul. I know the miles between us are great. But our love will keep us near to each other. One Day those miles won't be there, because I'll be in your arms forever.  You have given me so much already. December is coming soon and we will be in your home and bake cake and spend the chrism's together . Baby I love you with everything that I have inside of me. I love you!

Love always,

Jerry
> > Küsse

http://www.youtube.com/watch?v=ERFmHwYrw1A&feature=related

Das Lied heisst: Wenn Deine Liebe eine Lüge ist.
« Letzte Änderung: 05,Jun,2017, 13:07:45 von Administrator »

Offline Liborius

• Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
Spoiler
Return-Path: <jerryson5263@hotmail.com>
Delivered-To: GMX delivery to  -0000
Received: from snt0-omc2-s37.snt0.hotmail.com (EHLO snt0-omc2-s37.snt0.hotmail.com) [65.55.90.112]
  by mx0.gmx.net (mx029) with SMTP; 21 Nov 2011 06:01:00 +0100
Received: from SNT124-W34 ([65.55.90.73]) by snt0-omc2-s37.snt0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
       Sun, 20 Nov 2011 21:00:59 -0800

Zitat
Sun, 20 Nov 2011 21:00:59 -0800

Zitat
41.211.5.101       
ISP:       Local Registry
Host Name:       41.211.5.101
Organization:       Local Registry
City:       Accra
Country:       Ghana Ghana
Country code:       GH

Zitat
Hallo meine Liebe
Guten Tag, Liebling, wie die jungen tun? Am gut mir und Alex tut auch gut, Liebling es ist etwas dringend brauche ich Ihnen sagen,
Mein Liebling heute, wenn ich an die Reederei ging, um die Autos für meinecustomers.The Steuerbeamten senden bitten mich, eine riesige Menge an Geld für eine Vielzahl von Gebühren, mein Container und Versandkosten zu zahlen, habe ich nicht erwartet eine große Menge an Geld, um für die shippment paied werden!
Honig all i need von Ihnen wird jetzt 5.000 ¤ und ich garantiere, dass Sie das Geld so schnell wie mein Vertrag beendet ist zurückzuzahlen.
Haben den Gesamtbetrag der Steuern 13.000 ¤ Bargeld und alles, was ich an mir ist8.000 ¤
Honig der Liebe habe ich für euch eine Menge von Reichtum in der Welt, dann zu einemPreis, den Sie fragen, wo für eure Hilfe kaufen kann, weil ich in meiner Bank inDeutschland zu glauben.
Aber sie sagte, ich hätte Überziehungskredit und ich kann nicht das Geld haben, bis ich nach Hause komme.
Ich verspreche Ihnen von ganzem Herzen, dass ich Ihnen Ihr Geld zurück zu geben, sobaldich nach Hause komme .. Sie müssen darauf vertrauen, zu lieben, aber zuerst müssen Siedie Liebe zu vertrauen.
Jemanden zu lieben ist es, sich gegenseitig zum Lachen zu bekommen, zu verstehen,Lächeln mit dem Herzen und das Vertrauen another.your heart.Love ist das Vertrauen,wenn Sie Ihre speziellen jemand finden
  ist, als ob Sie vertrauen mit Ihrem heart.I Sie lieben und immer für dich da sein die ganze Zeit ..
lassen Sie mich wissen, wie schnell kann ich das Geld haben, so kann ich Ihnen meine Adresse zur Kasse Draht.
Viel Liebe und Küsse
Jerry und Alex
« Letzte Änderung: 21,Nov,2011, 10:36:42 von Bea »

Offline Liborius

• Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
Zitat
13:28:51]
[13:27:54] Jerry: Hallo
[13:28:08] hallo
[13:28:25] Jerry: wie geht es dir mein Schatz?
[13:28:47] Jerry: hast du das gelesen meine SMS schickte ich Sie?
[13:28:51] xxxx
[13:29:55] Jerry: Liebling, ich habe ein großes Problem mit dem chinesischen Volk im Verschiffungshafen
[13:30:40] xxxx was für ein problem du als großer geschäfts mann :)
[13:30:51] Jerry: sie sind Aufladung mich für höhere Steuern, bevor ich die Autos Schiff
[13:31:58] xxxxxwas heißt höhere steuern ?
[13:32:52] Jerry: yes
[13:33:21]xxxxx jerry was heißt das ?
[13:33:29] Jerry: Ich brauche zusätzliche 5.000 €
[13:35:01] xxxx
[13:37:53] Jerry: Meine Geschäftspartner sind außerhalb der Stadt, weshalb ich Ihre Hilfe i Sie zahlen, wenn ich zurückkomme brauchen.
[13:38:34] Jerry: Ich werde mit Interesse zu zahlen, wenn Sie nichts dagegen haben
[13:38:49]xxxxxHm was soll ich da machen können?
[13:40:33] xxxxxxxUnd du als Unternehmer hast du keine Kreditkarte mit?
[13:41:35] Jerry: Kannst du mir bitte helfen mit dem Betrag ich gefragt habe? Ich möchte es für den Versand verwenden Sie bezahlen, wenn ich nach Hause komme man mit Moneygram oder Banküberweisung senden
[13:42:57] Jerry: Es funktioniert nicht in china, weil es nicht international arbeiten-Karte
[13:44:16] xxxxxx Mein problem ist ich habe mir vor vier wochen erst ein neues Auto gekauft, hätte ich  das gewusst  das ich dich kennenlerne hätte ich gewartet
[13:46:13] Jerry: Liebling mach dir keine Sorgen, aber Sie können versuchen, einen Kredit für mich und wenn ich nach Hause komme werde ich sicherlich bezahlen Sie alles zurück, was
[13:47:19] Jerry: Ich kann Ihnen eine Kopie meines Passes für den Nachweis und halten Sie es sehr sicher für mich
[13:48:32]xxxdas kannst du machen hast du sonst noch eine rechnung von den steuern oder so ?
[13:50:14] Jerry: Ja Liebling bin okay mit dem Honig ist aber je mehr das Auto den Aufenthalt im Hafen i zur sicheren Aufbewahrung zahlen, denn wenn das Auto Aufenthalt Tag am Hafen habe ich werden zahlen 500 euroes eine Woche und ich möchte nicht, dass zu geschehen, meine Autos
[13:51:04] xxxxx das habe ich verstanden  worum es geht
[13:52:29] Jerry: Ok mein Schatz Ich werde meinen Pass zu euch senden bald wie möglich, aber Sie brauchen, um es sehr sicher für mich
[13:53:08] xxxx ja  wir müssen jetzt erst mal schluss machen ok
[13:53:27] Jerry: Ich habe noch nie meine Identität für jeden gegeben, bevor Sie die erste Person sind, und ich vertraue dir
[13:54:20] xxxx sehr vertrauensvoll finde ich .
[13:54:23] Jerry: Ok meine Liebe werde ich gerne mit Ihnen heute Abend Chat 21.00 Uhr Ihre Zeit
[13:55:04] Jerry: Ich liebe dich mehr und mehr Honig, trust me i wird nie im Stich lassen
[13:55:35] Jerry: mein Sohn schickt seine Grüße an Sie, er ist hier bei mir jetzt
[13:55:49] xxxxx grüße alex von mir ganz lieb
[13:56:06]xxxxx danke für die Karten
[13:56:12] Jerry: (sun)(wave)
[13:56:52] xxxxxtschuess du siehst ja wenn ich online bin
[13:57:03] Jerry: Willkommen, Sie sind mir so ans Herz specail vom ersten Mal trafen wir uns
[13:58:26] *** Jerry hat pp(wolfgang).jpg gesendet ***
[13:58:48] Jerry: Open
[13:59:10]xxxx nein
[13:59:23] Jerry: Ok
[14:00:05] Jerry: Wann können wir plaudern heute Abend?
[14:01:45] Jerry: Liebling, was Zeit werden Sie zu Hause sein
[14:03:17] *** Jerry hat pp(wolfgang).jpg gesendet ***
[14:03:40] so jetzt muss ich mich verabschieden
[14:04:26] Jerry: Ok
[14:04:39] *** Jerry hat pp(wolfgang).jpg gesendet ***
[14:05:42]xxxxx bye ich schalte jetzt habe es jetzt bekommen
[14:05:49] xxxx tschüss

John Smith 107669286

« Letzte Änderung: 05,Jun,2017, 14:58:27 von Administrator »

Offline kuukii

• Full Member
  • na warte ........
Mein John Smith

Chat vom 21.11.2011 15:07 - 16:17:27

Spoiler
Hello Xxxxxx, it's 10 minutes past 3 and i'm here waiting for you. Where are you?
Xxxxxx sagt
Hi john
How are you?
Thank you for your time
are you here with me?
John Smith sagt
Yes i am..
Xxxxxx sagt
how are you
John Smith sagt
I'm fine and what about you, How are you doing this afternoon?
Xxxxxx sagt
very well, thank you
John Smith sagt
You are welcome and thanks for your time too.
Xxxxxx sagt
listen, you told me yesterday about this business
John Smith sagt
Yes, i did and you also said you have to think about it first.
I'm now hoping to have your answer about it after thinking about it.
Xxxxxx sagt
i have not yet an answer, but some questions, please
John Smith sagt
Okay...
Xxxxxx sagt
what was the volume of that business?
John Smith sagt
I'm ready to answer all your questions.
Xxxxxx sagt
thank you
what was the volume of that business?

John Smith sagt
Again, i don't really get your question..
Xxxxxx sagt
You told me about a business of 2.600.000 €, didn't you? or was it in $?John Smith sagt
I bought the cars in Germany and everything is in Euros.
Xxxxxx sagt
2.600.000 €?
John Smith sagt
Good, exactly..
Xxxxxx sagt
and is this the turnover?
or the profit?
John Smith sagt
Exactly..
Xxxxxx sagt
turnover or profit?
John Smith sagt
It is the profit..
or perhaps the earnings.
Xxxxxx sagt
how high will be the turnover then'
John Smith sagt
As i said earlier on, i took the risk to do this business alone and tried to buy the cars on my own. I was able to manage to ship it but don't have enough now but seeking a business partner to seek me through financially until this business is done. The ratio will be 50% each for my business partner and i.
Understood.
Xxxxxx sagt
Yes I understand this, my dear
John Smith sagt
Good..
So what next.
Xxxxxx sagt
you don't know the turnover then?
John Smith sagt
Yes but can assure you that it is as good as you think and you will like it.
Trust me.
Xxxxxx sagt
yes, i will trust you.
but i am an accountant, as you know
How much did you pay for these care?
John Smith sagt
Yes, i'm much aware of that and that was why i proposed this business to you.
cars or care?
Xxxxxx sagt
cars, sorry
How much did you pay for these cars?

John Smith sagt
Almost 1,300,000 euros for the cars and the shipment.
Xxxxxx sagt
and for how much will you sell them to the Ghanian partners?
John Smith sagt
For the first and second set of these containers of cars, i spent an amount of 2,600,000 euros. Each set costs 1,300,000 euros and each set have 5 containers of cars.
I'm selling it to them at a price of 5,000,000 euros but will take a risk of 200,000 euros.
Xxxxxx sagt
and do you already have a contract with the Ghanian people?
John Smith sagt
So the profit will be 2,600,000 euros and the money invested will be 2,400,000 euros which will add up to 5,000,000 euros.
Understood?
Yes, we already do and i will have to fly there as soon as possible to make sure the cars are cleared from the habour and handed over to them in order for the payment to be done.
Then the profit will be shared equally among my business partner and i.
Understood?
Xxxxxx sagt
Can you please stop this 'unterstood'? I don't like this
John Smith sagt
I trust from the beginning of our chat and that is why i proposed this business to you. I will stop it.
Xxxxxx sagt
the amount will be shared among your partners and you. Who are your business partners?
John Smith sagt
I explained earlier on that i took this business alone and if you are to accept to be my business partner you will be the only business partner i have in this contract.
I don't have any business partner as at now.
In this contract.
Xxxxxx sagt
ok. And what will be my role in this partnership?
John Smith sagt
Your role in this partnership will be to handle the financial aspect of the payment of the hotel bills since i'm broke, further more pay the taxes and the duties for the cars and then the cars will be handed over and then the contract will be done. There we will decide whether i come to Switzerland as soon the contract is finished to give your your share of the profit of i send into your bank
account and that will depend on you.
Xxxxxx sagt
and how much will be the hotel bills, taxes and duties?
John Smith sagt
Hotel bills cost 3100 euros as i said earlier on which need to be paid as early as today or tomorrow. The taxes for 10 containers of cars also cost 18000 euros and the duties also cost 32000 euros.
But for now the hotel bill is what needed and then the others will follow as i arrive there for the clearance of the containers.
All you need to do is to trust me and after this contract, there are a lot more and we will both have a comfortable business life and a confortable love life.
What do you say?
Xxxxxx sagt
that means you want 53100 € of me?
John Smith sagt
Exactly and you will then earn an amount of 1,300,000 euros when all goes well with this business.
Xxxxxx sagt
yes that sounds good
but i know you since even not 42 hours, that means I know you not at all, I have even not an eMail from you with a picture.
its lot of money 53100 €
John Smith sagt
So what do you say now?
Yes i know but you know you will gain a lot more.
Xxxxxx sagt
while you were away i have written something
John Smith sagt
Yes, i have read it.
Xxxxxx sagt
I need first 2 things of you, no 3 things
John Smith sagt
What will you need from me then?
Xxxxxx sagt
and i have another question: What is that amount of 200'000 € you mentioned as a risk?
John Smith sagt
I spent 2,600,000 euros on buying the cars and shipping it. But will take 2,400,000 euros out of this 5,000,000 euros and consider the 200,000 lost because the profit surely have to be 2,600,000 euros and i could get that 200,000 out of my profit.
Xxxxxx sagt
no that i cannot understand, sorry
John Smith sagt
Let me explain it better to you.
Xxxxxx sagt
you get 5 Mio € minus 2,6 Mio € = 2,4Mio € / 2 = 1.300.000 € for each of us
I have forgotten the 53100 €
John Smith sagt
No it will rather be 5M euros - 2.4M euros = 2.6M euros = 1.3M euros for each other us. You will have spend 53,100 euros in this contract.
Do you understand me now?
There is one thing you need to know about me. I'm always honest, loyal and fair in all ways and always want to have a good name so i always do things that will make people say good things about me and also wish to do business with me all the time.
Xxxxxx sagt
you get 5 Mio € minus 2,6 Mio € minus 53100 € = 2.346.900 / 2 = 1.173.450 for each of usI think in the same way, and i am also always honest.
but if we will make business together, we should also speak about these things
John Smith sagt
No, :I'm adding 200,000 euros out of my investment to the profit so it will be 5M euros minus 2.4M euros minus 53100 euros = 2.546.900/2 for each of us.:Yes, i agree with you.
It's important to talk about these things too and it helps build strong and firm  trust in a partnership.
Xxxxxx sagt
you will carry these 200.000 € as your 'risk'?
John Smith sagt
YES
Xxxxxx sagt
ok, but these 53'100 € are a big sum for me and I need first 4 things of you:
1. some pictures of yourself, i would like to know how you look
2. a scan of your passport
3. a scan of the contract with the Ghanian partners

sorry 3 things, not 4
John Smith sagt
Okay, I will gladly do that.
Xxxxxx sagt
and how will you pay the flight and your pocket money?
John Smith sagt
But is it possible you also scan your passport and also send me a picture of yourself?
Xxxxxx sagt
i can
John Smith sagt
The flight is already booked but with the pocket money, there is no solution to that yet.
Xxxxxx sagt
is booked does not mean it is paid too
you will certainly eat in your hotel of by your partners - how much pocket money do you estimate?
hotel OR by your partners
John Smith sagt
Actually i don't like to feed from a hotel nor business partners whenever i travel.
I try to do that on my own.
Xxxxxx sagt
<ou don't want to continue with me?
John Smith sagt
I do want to continue with you.
Why not, i really like you and trust you.
Xxxxxx sagt
then I have not understood this: Actually i don't like to feed from a hotel nor business partners whenever i travel.
I try to do that on my own.

John Smith sagt
Meaning, i don't feed from the hotels.
And the business partners in Ghana.
Do you understand me now?
Xxxxxx sagt
you will not eat anything? how long will you stay there?
John Smith sagt
I'm hoping you could help me with that since we are now business partners.
Xxxxxx sagt
we are not yet business partners, my dear
John Smith sagt
YES
But will be after i give you these three things you need.
Xxxxxx sagt
i asked some questions and want some papers of you - then I decide
I need little for reflection on that too
little time
John Smith sagt
Now the questions are answered and i now need to send the three things you need.
I guess after that you will decide.
Xxxxxx sagt
I will only decide tomorrow, it is a big amount and I want to sleep a night bevore i decide
And we both will make a contract too,
I can setup the contract
John Smith sagt
Okay..
Xxxxxx sagt
okay
John Smith sagt
I will send you these three things you need tomorrow morning.
Tell me when you will decide after i send these things in the morning tomorrow?
Xxxxxx sagt
no I need them today to read them, then I need a night before I decide, and then I send you an eMail
John Smith sagt
I have to get my scanner from a repairer this evening. I will send it today but maybe late.
Is that okay by you?
Xxxxxx sagt
okay, that is good
John Smith sagt
Thanks for understanding/
Xxxxxx sagt
you're welcome
John Smith sagt
So  i guess we take a break now and hope to hear from each other soon.
Xxxxxx sagt
exactly, thank you
John Smith sagt
You are humbly welcome. it's a pleasure meeting you.
Xxxxxx sagt
for me too, bye bye for now
John Smith sagt
Bye for now and have a pleasant evening.
Xxxxxx sagt
you too, bye bye
John Smith sagt
Bye

« Letzte Änderung: 05,Jun,2017, 15:02:56 von Administrator »

Offline kuukii

• Full Member
  • na warte ........
Spoiler
x-store-info:sbevkl2QZR7OXo7WID5ZcdV2tiiWGqTnNkQhn6V7ynYCfb76OXGHUmlP1TLxcVmkdR2N7DxLVC3Q1/huTaqELhlvvI64mAFdIBNisilrAJtnjhSPhiC08w==
Authentication-Results: hotmail.com; sender-id=pass (sender IP is 65.54.190.139) header.from=obotuo61@hotmail.co.uk; dkim=neutral header.d=hotmail.co.uk; x-hmca=pass
X-Message-Status: n:0:n
X-SID-PRA: John Smith <obotuo61@hotmail.co.uk>
X-SID-Result: Pass
X-AUTH-Result: PASS
X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTA7YT0xO0Q9MTtHRD0xO1NDTD0w
X-Message-Info: iIOHNJf19ljHGaTN8CSarX6P5+HtAp0TGED3uNLWzIB6wcyYb/w/kSJUxnZrLsK4fQ8WyJjfgv5eiEtaWvk6MV6QcsWOFq+zL6rPDLnJYncyKL9leJ5NnsDVGz4XJ8gee+mutUc50rA=
Received: from bay0-omc3-s1.bay0.hotmail.com ([65.54.190.139]) by BAY0-HMMC1-F21.Bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4900);
       Mon, 21 Nov 2011 11:28:27 -0800
Received: from BAY163-W39 ([65.54.190.189]) by bay0-omc3-s1.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);
       Mon, 21 Nov 2011 11:28:16 -0800
Message-ID: <BAY163-W39418C2CE862F92606BEEE99CB0@phx.gbl>
Return-Path: obotuo61@hotmail.co.uk
Content-Type: multipart/mixed;
      boundary="_9e2e408e-41bf-42a1-a8c2-868ec0900d91_"
X-Originating-IP: [196.201.51.17]
From: John Smith <obotuo61@hotmail.co.uk>
To: xxx xxxxxx <xxxxxxxxx@hotmail.com>
Subject: As Demanded!!!
Date: Mon, 21 Nov 2011 19:28:16 +0000
Importance: Normal
MIME-Version: 1.0
X-OriginalArrivalTime: 21 Nov 2011 19:28:16.0891 (UTC) FILETIME=[B80C7CB0:01CCA883]
--_9e2e408e-41bf-42a1-a8c2-868ec0900d91_
Content-Type: multipart/alternative;
      boundary="_f4e77e1e-5744-4d91-a423-c21d4be785de_"
--_f4e77e1e-5744-4d91-a423-c21d4be785de_
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Zitat
IP:      196.201.51.17
Decimal:      3301520145
Hostname:      196.201.51.17
ISP:      Scancom Ltd
Organization:      Second assignment for Scancom Ltd (MTN NS Connecti
Services:      Suspected network sharing device
Type:      Broadband
Assignment:      Static IP
Country:      Ghana 
State/Region:      Greater Accra
City:      Accra
Zitat
X-Originating-IP: [196.201.51.17]
From: John Smith <obotuo61@hotmail.co.uk>
Subject: As Demanded!!!
Date: Mon, 21 Nov 2011 19:28:16 +0000

Zitat
Dear xxxxx,

Once again many thanks for the nice chat we had this afternoon.

I really appreciate it and want you to know how grateful i am about it.

I have scanned the passport, the contract document  for you. I have also attached 5 pictures of myself for you.

I hope you think about it and give me a positive reply tomorrow for success to come our way.

I will be waiting to also have pictures of yourself and a scan of your passport as well.

Many thanks and hope to hear from you soon.

Kind regards,

Lg, John.
und noch einige der schon bekannten Fotos

Wolfgang Samuel Jerryson B00523725

« Letzte Änderung: 05,Jun,2017, 15:04:41 von Administrator »

Offline kuukii

• Full Member
  • na warte ........
an John Smith

Zitat
Dear John

Thank you for your mail and the documents and pictures.

You are quite a goodlooking guy.

I looked at the contract a bit closer:

There ist listed 'Supplied of cars five (10) containers'.

But in the contract is not mentioned, what kind and type of cars, and how many cars there are.

I think, this is important, because (as it is decritten) it could also be 5 (10) containers of toys.

Do you have more paper where the supplied is descritten more exactly? Then please send me a scan too. And i will decide tomorrow morning.

I hope you understand me.

kind regards
xxxxx
« Letzte Änderung: 05,Jun,2017, 15:04:56 von Administrator »