Autor Thema: TimRichie Giovanni <timrichie1212@gmail.com>  (Gelesen 756 mal)

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
TimRichie Giovanni <timrichie1212@gmail.com>
« am: 21,Jan,2018, 08:36:48 »
Nachricht auf unserer FB-Seite

Zitat
er hat sich bei mir auf einem Datin-Forum "Zweisam" gemeldet und wollte nach 2 Wochen Mails Austausch 10 000 Dollar um für ein angebliches Tankstellen-Bauprojekt in Madrid einen Teil der fehlenden Steuern finanzieren zu können.

Zitat
ch habe Fotos von ihm bekommen, daß er das selber ist, bezweiifle ich, ich habe angebliche Adresse in Norfolk Virginia bekommen, ebenso Telefonnummer und Mobilnummer.

Zitat
Die Telefonnummrn:  +34612430453  und
+12762121223

Zitat
Adresse:Virginia Beach , Norfolk VA 2344-2765
und eine Telefonnummer von Virginia Beach habe ich auch noch gefunden +15715708627

Bilder zeigen  Alain Chesnais

https://www.siggraph.org/discover/inspiration/member-profiles/alain-chesnais

« Letzte Änderung: 09,Mär,2018, 16:30:03 von Administrator »
Wahre Worte sind oft nicht schön, schöne Worte sind oft nicht wahr!

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
Re: TimRichie Giovanni <timrichie1212@gmail.com>
« Antwort #1 am: 21,Jan,2018, 08:39:49 »
Zitat
Hallo schön,

Danke, dass Sie mir die Gelegenheit gegeben haben, mit Ihnen weiter zu kommunizieren, ich bin wirklich aufgeregt, Ihre E-Mail-Adresse zu haben, damit wir in Kontakt bleiben können. Obwohl ich der Schönheit einer Frau nicht viel Aufmerksamkeit schenke, finde ich Sie äußerst attraktiv und deine Persönlichkeit ist noch bezaubernder, ich schreibe dir nicht alles, um deinen Verstand wegzublasen, Aber ich bin natürlich ein sehr geradliniger Mann, ich würde dir lieber erzählen, wie es ist, als um den heißen Brei herumreden, Alter ist nichts anderes als eine Zahl, die ich gerade in meinem Leben brauche. Wahre Liebe, jemand, der mich lieben kann, für den ich bin und meine Tochter wie ihr eigenes Kind nehme. Ich bin ein Italiener von Herkunft, in dem ich geboren wurde Italien und später nach dem Tod meiner Eltern in die USA ausgewandert. Meine Namen sind Timothy Richie Giovanni.

Zitat
Ich bin ein Bauingenieur von Beruf, um genau zu sein, im Grunde bin ich spezialisiert auf den Bau von Straßen und Eisenbahnen Design und auch in den Verkauf von Innenausbau im und außerhalb des Landes, ich bin das einzige Kind meiner verstorbenen Eltern. Ich habe eine Tochter, sie ist 18 Jahre alt. Ich bin jetzt seit 4 Jahren Single, ich bin ein Witwer. Ich habe gerade keine Beziehung in der Person.

Ich bin bereit für jede mögliche Sache für die Frau meiner Träume und ich verspreche, mich sehr gut um sie zu kümmern und sie wie Gold zu schätzen. Wir werden beste Freunde und große Liebhaber sein, wir werden jeden Tag viel Spaß haben, verbunden mit einer starken Beziehung mit Liebe und Selbstvertrauen. Das ist, was ich in meinem Leben mit meinem wahren Partner will, ich möchte, dass wir uns mehr kennen.

Ich bin 63 Jahre alt. Ich bin 178cm groß, ich rauche nicht, ich trinke nicht viel.

Ich freue mich auf weitere Kommunikation mit Ihnen, bitte erzählen Sie mir mehr über Sie.

Okay, das ist alles für jetzt.

genieße deinen Tag,

Tim.

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #2 am: 21,Jan,2018, 08:40:20 »
Zitat
Süße xxxxx, wie geht es dir? Vielen Dank für deine E-Mail, Telefonnummer und die schönen Bilder, die du mir geschickt hast Ich liebe sie und ich bewundere dich so sehr, ich liebe deine Augen, dein Lächeln und deine Art von Person Ich bin so froh, dass ich dir alles über mein Herz eingefallen bin und ich möchte eine ernsthafte Beziehung mit dir aufbauen. Ich werde am Freitag nach Spanien in Madrid kommen, das ist am 5., nach meiner Arbeit in Spanien verspreche ich dich zu besuchen Sie wollen.

Ich lebe in Virginia Beach, Norfolk VA 2344-2765

Ich feierte das neue Jahr mit meiner Tochter sie kam für die Xmass und Silvester Urlaub. Wir gingen in die USA größte Mall und Kino es war eine Menge Spaß, Meine Tochter kehrte heute Morgen zur Schule zurück. Hier ist meine WhatsApp Nummer +12762121223 und meine Telefonnummer ist +15715708627 Fühlen Sie sich frei zu schreiben oder rufen Sie mich jederzeit an, ich werde Sie um 9pm Ihre Zeit anrufen Ich möchte nur Ihre Stimme hören Sie sind alles was ich brauche in meinem Leben.

Denke an dich,

Tim.
« Letzte Änderung: 21,Jan,2018, 08:41:51 von Mondfee »

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #3 am: 21,Jan,2018, 08:41:32 »
Zitat
Hello Sweet xxxxx

How are you  hope you are fine and  having a wonderful time,  Thanks so much for your email and for the phone number I will call you later,  I always love Hearing from you, you are for sure a very honest, simple and I am indeed lucky to find you. These are the qualities of my dream woman. I grew up with this thought in me "Honest people are rare gems" hence, when you meet one, try to always appreciate them. I like you for who you are. I am much more into knowing the kind of person you are INSIDE, and not the OUTSIDE. I don't get tripped by a lady's beauty, height, size or age. So long as you have what it takes inside of you to be a great partner, you sure fit in. I'm overwhelmed and amazed by your honesty, I find you interesting and would of course want to know you more better.Don't worry your self about the language I understand what you say I know with time you will be perfect again in English,I will also learn german language too when I have free time.

So here is a bit more about myself. Due to the fact that my work takes me out of town often (I travel out of town at least 10 times a year, depending on how lucky I am to lay hands on new project, I work for both industrial, commercial and private bodies), I had to employ the service of a Nanny who do the house chores while I am away, She is a neat and orderly Chinese lady and has been working here for a while now. And she also introduced us to some nice Chinese food which I found really interesting and nice. I love to cook, I wouldn't say I am a perfect cook, But i try. I am good in  Italian meals and cooking happen to be one of my hobbies. And YES, the sex part of a relationship is very important too, Although it's been a longtime I last had it or had a thought about me, But i know I always did satisfy my late wife, and she loved me even more for that. I visit charity homes to make donation every once a year and have been doing this since the past 10 years now. I enjoy reading, I have a big library in my house, where you can often find me on leisure time. I also love gardening and enjoy it most during spring reason.

Anyways, I figured out I didn't include my favorite color to my previous letter, so here is it. Colors have always interest me . When I was younger I didn't like blue , I loved white and red , sometimes Green. Now I love blue , Black, red , and white in clothing. I love green , yellow and purple in nature. I would have to say that my favorite color based on nature has to be a neutral green, But my overall favorite color in clothing and all is BLUE. Green is the color of nature and it is the color that warms my heart. Why does this color warm my heart you ask. It warms my heart because when I look out at nature I see the birds playing and singing their beautiful songs in the trees. It all makes you think that we live on a calm green earth and we call this place home.

Well, I just wanted to let you know that, I think about you all the time. Although we haven't meant in person, But I know you are out there because I can feel your presence when I try to put my heart in my letters to you, It feels like you're sitting right beside on and we just have a random conversation about ourselves. We are two lonely souls seeking true love and affections, It's amazing how we can feel this special and loved even without seeing in person yet. 

I know while there might be something that really make's me interesting,  you will also be able to stare straight into my heart.  Through seeing my heart, I know you will help me to break down my walls that have caged me in due to my past.  We will be able to share our deepest secrets with one another without fear of judgment.

Most importantly, I know you will help me understand what it means to truly love someone because of the love you will give me daily. You will be the best thing that has ever happened to me. As we embark on our journey together, our love/friendship will only grow and flourish.

I want you to know that I don't plan on settling for anything less than you. I am working on being the right man for my dream woman. I know we won't have a flawless relationship. I have my faults and you are expected to have yours as well. The beauty is that we will be able to accept each others flaws regardless because of the love we will share. There might be times that we will fight (Argue/Quarrel). I know this because sometimes there might be some little up's and down's along the line. I will always strive to put you first. Though at times I may fail, know that I will always work towards becoming the best man ever for you.

Well, there are more than a lot to talk about, But i just hope we get to understand each others perfectly well before we meet, I'm always thinking about you, and I feel extremely excited to have you as a dearest friend, You've made me feel and think about what I never had in mind for a very longtime,  Thanks and I hope to hear from you sooner.I will very busy today making preparation on my trip to Spain.

God Bless you and your family.

Always

Tim.

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #4 am: 21,Jan,2018, 08:46:06 »
Zitat
My Angel,

Good evening from Spain darling. It was so nice talking to you on phone yesterday,  I missed you so much sweetie. Anyway Sweetie, I just returned back from the site a while ago, and I had to write you so you may know what my schedules are. I've done the plotting & measurement of the site and also did the mathematics, so conclusively, I will be working with 50 labourers including machine operators, and we'll be working for 12 hours a day and the project will be completed in approximately 35 days, which is about 4 weeks and 4 day That's my calculations, and I have picked about 50 labourers so far and also asked them to invite 7 others, and they are to assemble at the project site where I'll give them the details on the project and make appropriate conclusions on their pay and also try to address the issue of being hardworking. I wouldn't want to waste any time in here. I just want to put in my best and round up the job ASAP.

So far so good, everything has been moving perfectly well as planned. I have also rented the tractors and other equipment needed.

Am writing this little letter so you may know how much good our relationship is doing to me. As you can notice, the beginning of our romance occurred exactly when I was facing an unhappy moment of my life. I was touched too when I read your message that your son was my birthday mate,God knows the best for all of us.I want you to know we are destined for each other as long as I live I will always love you and make you first in what ever I do.

You came to me as a balm, making me forget about all those headaches I was enduring then. The relief manifested in a comprehensive, patient and careful person, the support you've been providing me with has been extremely important to me. I´m expressing all my enthusiasm here, you have been sweet and wonderful so far. I feel like that emptiness I was feeling was replaced by your presence, and for that am thankful to God.

Our relationship is still at the beginning, And I'm very sure it's going to last forever, and it's a very clear truth that am so in love with you ! This admiration, though not worth much in itself, is to me a big reason for hope of living a new and happy phase of my life.

I really hope that our coming together has come to complete our existence, I do hope to hear from you sooner. Love you

Kisses Always

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #5 am: 21,Jan,2018, 08:46:45 »
Zitat
Hello my Priceless Treasure,

Hope you enjoying your day, I am just relaxing in my office now ,am on break, so I decided to write to you and tell you that you made me hard and I can't stop thinking about the dirty talk you write to me. I can't wait to come home to stroke you with my hard cock and hear you scream my name with pleasure and excitement. Anyways baby you are just the best and will always be the best thing ever happen to me. More so, Before I met you, I felt that I couldn't love anyone, That nobody would be able to fill the void in my heart, But that all changed when I met you...Then I came to realize you were always on my mind.

You're funny and sweet, You make me laugh and smile, You take away all my anger and sadness,You are the most beautiful woman I have ever seen, More beautiful than any flower that I have ever seen,You made me weak when I talked to you, Then I started to write poems about you,Now, I have come to realize that I am Hopelessly in love with you. Love you so much my darling wife to be.

Love you endlessly.

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #6 am: 21,Jan,2018, 08:47:34 »
Zitat
Good Morning xxxxx

Hope your day begins well this morning, It's been a frustrating day, I promised I wasn’t going to tell you about this but as it seems I have to let it out, at about 10:15am this morning, members of the Spanish Tax ministry sent a delegation here to meet with me and I had to quit work for a while to discuss with them as to ascertain what the reason for their meeting.

They quickly informed me that I was yet to pay for the performance bond (Which is 10% of the contract amount payable by the contractor and investors on any project) I am aware of this said amount and had previously made an arrangement for it, the Contract amount is $1,800,000.00, which means I will have to pay a performance bond of $180,000.00, they asked that I leave the work site for the main time till this amount is paid, I spoke with my investors and they are willing to send a cheque of $90,000.00 to the inland revenue here which is there legal part of the $180,000.00 which leaves me with a left over of $90,000.00.

I called my bank this morning and they informed me they can only transfer $50,000.00 to me while am abroad in a 3 months duration, which means all I can receive now from my bank is $50,000.00 and then I can get a cash advance of 20,000.00 from my supervisor. I am a Nervous wreck right now as I don’t have access to that kind of money at the moment, calculating everything together I will have $50,000.00 and then be needing a balance of $30,000.00, I am working round the clock to see that I can finish up my project before the estimated time. I want to pay this quickly while my supervisor will be helping to supervise the work, and i will take a quick trip back home to get more money out from my Account. With paying this tax first, i wouldn't be granted the permission to leave..

I want to offset this payment by Friday, so I and my men can get back to work without any delay,  I was quite aware of the payment but thought I could pay it after the completion of the job but it is a different rule that works here in Spain, I need a small loan honey, whatever fraction you can help me with, will be very essential for me right now. My bank in the united State promised to extend my credit card limit so I can withdrawal more money from my credit card,but it will take two weeks.As soon as my bank send me a new credit card I will pay you what ever amount you send to me even with Interest if you want.

I feel very sad and depressed over this situation right now. Please I need your help and see if you can do anything for me urgently, I have nobody else to talk to honey

😞

I want you to know that for the fact I am going through all these, it doesn't have anything to do with the way I feel for you. You are always on my mind all day and I care so much about you honey.

Love always.

Tim

Kisses & hugs

Offline Mondfee

• Administrator
  • Full Member
  • I Love Anti-Scam-NL
« Antwort #7 am: 21,Jan,2018, 08:48:31 »
Zitat
ever sinceI was born I hae never asked anymore for help nobody is perfect an above mistakes, i believe there is always a reason for everything.
If I loose my contract here in Spain I will never forgive you.
my love for you is not for money , my love for you is real an ntural, you mean ever since we have been talking you don't believe me? I trusted you with all my heart I even sent you my nicked picture just to rove my love for you. do you mean you can send a man you don_t trust your nickes picture? you keep breaking my heart everyday. I don't want to tell my daughter about ma problems because I dont want her to be worried about me.