Autor Thema: Martinus Hermes / Paul A / Paul Axel de Graven <mart.hermes@hotmail.com>  (Gelesen 11837 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Zitat
19:00 Uhr
xxxxxxxxx zegt:
Hallo lieve schat
Martinus zegt:
Hoe bent u daar aan het doen schat? Ik ben echt spijt van wat ik heb want je daar .... huilen nu.
xxxxxxxxx zegt:
nu ben je hier, ja ik heb heel veel moeten huilen vandaag omdat niets lukt
Martinus zegt:
Het spijt me zeer voor wat ik heb kosten nog met u over uw werk?
xxxxxxxxx zegt:
ik weet niet wat je bedoelt lieverd
Martinus zegt:
Ik bedoel, ik vind het erg jammer voor wat ik heb kosten voor u ik bedoel over je baas.
xxxxxxxxx zegt:
je kunt er niets aan doen lieverd, het zijn de autoriteiten hier
Martinus zegt:
Ja, ik weet dat dat de reden waarom ik smeek het je honing.
xxxxxxxxx zegt:
ik blijf van je houden met heel mijn hart
Martinus zegt:
Ik heb een geloof dat alles goed komt met ons als we dont rush of verliezen geloof.
xxxxxxxxx zegt:
ik zal mijn geloof niet verliezen
Martinus zegt:
Oh dank je wel schat ik hou echt van om te horen dat van u honing, maar je maakt me verdrietig door te zeggen dat u wilt het geld terug te keren ...
xxxxxxxxx zegt:
toen ik mijn vrienden heb gevraagd wilden zij het geven voor een paar dagen maar nu willen zij het terug, zij kunnen niet langer wachten
Martinus zegt:
Honing kunt u gewoon vertel hen u zal ze terug per weekend of volgende week
xxxxxxxxx zegt:
ik zal het proberen schat
kan jou vriend in duitsland niet helpen?
Martinus zegt:
Honing gewoon geef me de laatste chance.I weet dingen zullen werken rond deze tijd.
xxxxxxxxx zegt:
ok lieverd
Martinus zegt:
Honing mijn vriend heeft net geïnvesteerd in een bedrijf dat instorting vorig jaar en hij zal nodig om de lening te krijgen dat hij van de bank te betalen.
xxxxxxxxx zegt:
het is maar voor een paar dagen
Martinus zegt:
Honing heeft u leest mijn e-mail?
xxxxxxxxx zegt:
heb ik lieverd, ik voel dat je echt van mij houd
Martinus zegt:
wat bedoel je schat?
xxxxxxxxx zegt:
ik weet dat je van mij houd zo als ik van jou hou
Martinus zegt:
ja schat, ik hou van je met heel mijn hart.

xxxxxxxxx zegt:
ik ook van jou en daroom ben ik zo verdrietig, omdat iedereen ons tegenwerkt
Martinus zegt:
Ja, ik doe honing en ik denk dat we in staat zullen zijn om het te laten zien aan elkaar als we samen zijn.
xxxxxxxxx zegt:
iedereen zal zien dat wij bij elkaar horen
Martinus zegt:
Ja ik weet honing kan ik je een vraag stellen?
xxxxxxxxx zegt:
ja natuurlijk
Honing hoeveel kilometer van uw huis naar Duitsland luchthaven?
xxxxxxxxx zegt:
ongeveer 100 km
Martinus zegt:
Goed, dus wanneer is je vrije dag op het werk?
xxxxxxxxx zegt:
zaterdag lieverd
Martinus zegt:
Goed, kan Dus ga je naar Duitsland luchthaven naar het geld te sturen aan mij gegeven omdat ik denk dat ze dont ons samen willen in Nertherland.
xxxxxxxxx zegt:
dit is een goed idee van jou schat, dat zal ik zeker doen
Martinus zegt:
En deze keer zullen we het geld niet naar Nigeria omdat ik denk dat is een corrupte country.thats de reden waarom we dit probleem hebben.
xxxxxxxxx zegt:
welk country dan?
Martinus zegt:
Goede honing, Dank u voor alles wat je hebt gedaan voor mij en ik ben veelbelovende je nu dat je nooit en nooit spijt van iets in je leven.
xxxxxxxxx zegt:
ik vertrouw je
Martinus zegt:
Ik heb ook te vertrouwen u en ik denk dat we moeten proberen om het te verzenden naar Europa dit keer rond.
xxxxxxxxx zegt:
en hou kom je dan aan het geld lieverd?
Martinus zegt:
 Geen honing, ben ik gewoon te vertellen wat de oorzaak van ons probleem weet ... I dont je liefde, want van alles wat, krijg je te weten wanneer kom spoedig met u op.
xxxxxxxxx zegt:
 is goed lieverd, wij laten niets en niemand tussen ons in komen
Martinus zegt:
Ik hou van je met heel mijn hart en ik weet dat ik cant u vertellen hoeveel bedoel je nu aan mij totdat ik in je armen.
xxxxxxxxx zegt:
ik kan amper wachten tot dat je mij in jou armen neemt
Martinus zegt:
Dat zal goed zijn voor ons beiden ...
Martinus zegt:
Zijn wil de grootste dat ooit zal gebeuren met mij in mijn leven.
xxxxxxxxx zegt:
met jou kan ik alles aan
je bent de liefde van mijn leven
Martinus zegt:
Oh dank u en ik denk dat als ik er ben weet je hoe ik kan gaan naar welke lengte om iets te doen voor je honing.
xxxxxxxxx zegt:
ik ben ervan overtuigt dat wij gelukkig zullen zijn
Martinus zegt:
Ik hou ook van jou schat en ik denk dat we in staat zullen zijn om het snel te tonen aan elkaar.
   Honing alles in dit leven is alles over geloof en geloven ....
xxxxxxxxx zegt:
ik den er zo vaak aan, hoe zal het zijn als wij elkaar eindekijk ontmoeten, ik denk dat ik dan niet meer kan praten en tranen van geluk in mijn ogen heb
Martinus zegt:
 Honing laat het me-Amerika gebruiken als voorbeeld voor ons om vertrouwen te hebben in elkaar .... Je weet dat Amerika heeft een veel vertrouwen in dat zij er zelf moet het einde van Osama zien en kunt u zien hoe de Almachtige God het nu doen?
xxxxxxxxx zegt:
 hij zal ervoor zorgen dat bij elkaar kunnen komen, want hij is het die ons de liefde voor elkaar heeft gegeven
Martinus zegt:
Voor meer dan 5 jaar nu Amerika hebben geprobeerd om Osama te vangen en kunt u zien hoe de Almachtige God het nu doen?
xxxxxxxxx zegt:
ja lieverd, wij hebben net zo veel vertrouwen in God
Martinus zegt:
Goede thats wil ik wil van u horen honing, Mijn liefde hoop dat je kunt dit proberen door zaterdag?
xxxxxxxxx zegt:
ja, ik zal het proberen zaterdag
Martinus zegt:
Hoop dat het geld is met je nu?
xxxxxxxxx zegt:
ik zal het mijn vrienden vertellen, dat ik het nog een paar dagen nodig heb
Martinus zegt:
Oh dank je mijn liefde.
xxxxxxxxx zegt:
ik doe het voor ons lieverd
Martinus zegt:
Honing ik bedoel hoop dat het geld is nu bij je? omdat i dont wilt dat er iets naar je toevallig met de bank.
xxxxxxxxx zegt:
ik heb het opgeborgen in een kluis lieverd
het ligt in een kluis
Martinus zegt:
Oh ja, ik ben erg blij nu met die van u nu horen.
xxxxxxxxx zegt:
ik wil echt, dat deze problemen voor goed opgelost worden schat
Martinus zegt:
ja schat ik denk dat zal wel goed en goed.
xxxxxxxxx zegt:
ik wil je snel hier bij mij hebben
Martinus zegt:
Ik kan niet wachten om er met je nu, want mis je in mijn leven is alsof ik mis mijn adem.
   hold on honey
xxxxxxxxx zegt:
en dan neem ik vakantie en wij gaan naar het strand waar niemand mij kent, en dan hebben wij alle
tijd voor ons
Martinus zegt:
Dat zal geweldig zijn en ik denk dat ik verantwoordelijk zal zijn voor alle kosten slechts de naam van de plaats en wanneer u wilt ons te ontmoeten?
xxxxxxxxx zegt:
Het makkelijkste is als je naar het vliegveld van Düsseldorf komt lieverd
mart.hermes@hotmail.com zei (19:55):
Ok schat dat zal wel goed .... ik zal dat doen en ik denk dat dingen zullen prima en ok met ons door dan.
Martinus zegt:
Ok schat dat zal wel goed .... ik zal dat doen en ik denk dat dingen zullen prima en ok met ons door dan.
xxxxxxxxx zegt:
het zal heel fijn worden, en dan blijven wij bij elkaar
Martinus zegt:
Dat zal grote honing.
xxxxxxxxx zegt:
ik vind het fijn, dat je niet snel boos word
Martinus zegt:
Wat doe je honing bedoel, zal ik niet boos op je.
xxxxxxxxx zegt:
je hebt heel veel geduld met mij, want ik kan jou taal niet spreken en het maakt jou niet uit
Martinus zegt:
Ik hou ook van jou en ik kan alles doen om de liefde tot de eeuwigheid
   ja honing niets telt voor mij dan je liefde.
xxxxxxxxx zegt:
wij zullen altijd eerlijk zijn en respect tonen, onze liefde zal nooit vergaan
Martinus zegt:
Ja honing en ik weet dat ding zal wel goed en ok bij ons ....
xxxxxxxxx zegt:
ik weet dat alles goed komt met ons lieverd
Martinus zegt:
Honing Ik denk dat je naar de luchthaven van Duitsland gaan door op vrijdagavond na het sluiten aan het werk om het geld te sturen, ik hoop niet al te ver, omdat ze 24 uur daar te werken.
xxxxxxxxx zegt:
vrijdagavond is het altijd heel druk op de autowegen, maar ik zal gaan
Martinus zegt:
Zeg me gewoon wanneer je in staat zullen zijn om naar Duitsland om het geld te sturen?
xxxxxxxxx zegt:
ik werkk op vrijdag tot 17:30 uur en dan ga ik naar het vliegveld in Duitsland
Martinus zegt:
Ik denk dat je niet moet laten zien wat er, tenzij je eigen identiteit daar?
xxxxxxxxx zegt:
ik weet niet wat zij willen zien, ik zal het wel horen
Martinus zegt:
OK als je weer thuis te zijn als je naar Duitsland om het geld te sturen?
xxxxxxxxx zegt:
ik rij er 2 uur over, dus zal ik tegen 22:00 uur te huis zijn
Martinus zegt:
Honey I denk dat de meeste mensen in Nertherland zijn vijand van vooruitgang als ze niet zal u toelaten om het geld te sturen naar iedereen die je wilt.
xxxxxxxxx zegt:
binnen europa is het makkelijker en ook voor zakenmensen. ik ben maar een gewoon mens en dan gaat niets zo makkelijk
Martinus zegt:
Honing Ik denk dat we het geld naar Engeland te sturen rond deze tijd ok?
xxxxxxxxx zegt:
is goed lieverd
naar wij moet ik het sturen?
Martinus zegt:
Wat bedoel je schat?
xxxxxxxxx zegt:
op welke naam bedoel ik
Martinus zegt:
Ok honing misschien mijn vriend of moeder met mijn vriend.
   Oh, ik bedoel mijn vriend broer.
xxxxxxxxx zegt:
je kunt het mij morgen zeggen, dat is vroeg genoeg.
Martinus zegt:
ja schat je hebt gelijk.
xxxxxxxxx zegt:
maar als ze toch naar een passkopie vragen kun je mij het beste van die persoon een passkopie mailen, anders moet ik 2 keer rijden
Martinus zegt:
Mijn liefde Ik zweer u het beste wat ik ooit gehoord in mijn leven ...
xxxxxxxxx zegt:
je bent lief
Martinus zegt:
Honey I stuurt u alles uit voordat je gaat daar.
xxxxxxxxx zegt:
ja lieverd, heb je al gegeten vanavond?
Martinus zegt:
Honing zullen we zeker onze problemen te overwinnen op een dag.
xxxxxxxxx zegt:
dat zullen wij zeker, en dan komen wij bij elkaar en zullen wij feesten, alleen wij
Martinus zegt:
Geen honing kan ik niet alles eten, als ik uw e-mail in de ochtend te lezen, maar nu denk ik dat ik zal gaan en iets vinden om te eten.
xxxxxxxxx zegt:
ik moet ook nog eten lieverd en vanavond zal ik weer vroeg gaan slapen, zo dat ik morgen weer goed kan werken
ik wens je een hele fijne avond en slaap lekker lieverd, alles word goed
Martinus zegt:
Ok honing gaan eten nu, terwijl ik hetzelfde nu doen ... Ik hou van je schat
xxxxxxxxxe zegt:
ik hou ook van jou
Martinus zegt:
Honing wat wil je nu eten?
xxxxxxxxx zegt:
soep van kip met groenten
Martinus zegt:
Ok honing .... Ik moet nu gaan en ik wens u een goede nacht met zoetste dromen.
xxxxxxxxx zegt:
dat wens ik jou ook, het gaat nu beter met mij, nu wij hebben gesproken
Martinus zegt:
bye
xxxxxxxxxzegt:
good night darling, sweet dreams
bye bye
Martinus zegt:
hugssss
bye
Martinus zegt:
thank you for the sound
xxxxxxxxx zegt:
please, het was een slaapliedje
Martinus zegt:
i have to go now
xxxxxxxxx zegt:
bye darling
Martinus zegt:
go first honey
i cant go and leave you online...laughing

Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
Mijn Lieve xxxxxxxxx,   

Goedemorgen mijn liefje, ik was zo blij om te praten met je gisteravond, Hoop dat je had een mooie droom over ons op hetbed want ik had een droom dat we naast elkaar zitten op hetzelfde bed .... Honey i know Ik werd gezonden naar de aarde voor eenmissie, een missie naar iemand die voltooid zal zijn me te vinden.Ik had nooit gedacht dat mijn taak zou worden voldaan tot hetmoment dat ik jou ontmoette. Ik had eindelijk de perfectie die ikhad op zoek naar mijn hele leven. Op het moment, heb ik mijn ogen niet geloven als de vrouw dat ik dacht alleen maar bestond in een sprookjesachtige stond nu tegenover mij. Staren naar demaan elke nacht, ik zag je mooie glimlach, de glimlach die gaf mede kracht om het onmogelijke mogelijk te maken.

Mijn genegenheid voor jou groeit elke en elke dag. Ik ben helemaalverslaafd aan jou, en jij bent de enige drug die ik hield van het sterven. Toen ik keek in die ogen van jou, zag ik de echte ik, een persoon die leeft voor een doel en een doel. Ik bid elke dag hard, om maar hopen dat jij en ik kan in een relatie die meer dan alleenvrienden ooit is. Voor nu, heb ik deze brief geschreven om mijn al mijn liefde voor jou verklaren en ik zal voor u klaar om u te ontmoeten goed voor jezelf soon.Take voor mij tot wanneer ik in staat zal zijn om goede zorg van you.Have te nemen een mooiedag voor de boeg.

Liefde altijd,
Marty.      

Spoiler
X-Originating-IP: [41.155.90.192]
From: Martinus Hermes <mart.hermes@hotmail.com>
To:
Subject:
Date: Thu, 5 May 2011 07:01:36 +0100
Importance: Normal
In-Reply-To: <SNT139

Zitat
41.155.90.192      
ISP:      Starcomms Limited
Host Name:      dial-pool90.lg.starcomms.net
Organization:      Starcomms Limited
City:      Lagos
Country:       Nigeria 
Country code:       NG
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Edwin Vervuurt soll zur Zeit in England sein und an ihn oder seine Mutter soll ich das Geld morgen von Deutschland aus über Western Union schicken.

Hier ist sein Führerschein

Edwin Vervuurt 4569034307

« Letzte Änderung: 19,Sep,2017, 21:28:25 von Administrator »

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
Mijn Lieve xxxxxxxxx,

Ik ben erg blij om je mooie e-mail lezen op dit moment, ik begrijpdat we niet samen zijn, maar ik wil uitdrukken om u de liefde die ikvoel. Mijn leven is een helse nachtmerrie, een die rondwaart ennooit laat me voor de vrede. De dag dat ik besefte dat ik van jehield, mijn slechte dromen opgehouden.

Wat ik voel voor jou is dat geweldig liefde die dichters schrijven over en dat wij gewone stervelingen alleen van kunnen dromenervaren. Het is de liefde die wordt beschouwd alsonvoorwaardelijk en onvergankelijk; zo groot, dat mijn hart lijkt tebarsten met de vreugde van het. Ik kan niet doorgronden mijn levenzonder jou - wakker zou nooit meer hetzelfde zijn zonder je lievegezicht om naar uit te kijken, ik zou niet kunnen leven, netbestaande; slapen onmogelijk zou zijn zonder jou te dromen of.Ihou van je met heel mijn hart .

U hebt mijn leven de moeite waard elk moment, elke ademhaling.Ik weet dat we oud zijn, en als zodanig niet aan gedacht om zo'n intense emotie te voelen, maar wat ik voel is waar en verblindendin haar macht. Je hebt geveegd me weg en bleek mij dat magiebestaat - in jou.

Zullen we samen snel, ik geloof en vertrouwen hebben dat wat wevoelen voor elkaar zal overwinnen en de afstand overleven. Mijnhart is van jou, mijn ziel in je houden. Gelieve koesteren. Mi amavin!

Liefde altijd,
Marty.

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
19:24 Uhr

Hallo lieverd
Martinus zegt:
Hallo schat, ik stuurde u een e-mail nu.
xxxxxxxxx zegt:
ik zal er na kijken
Martinus zegt:
hoe doe je mijn liefje? en hoe wordt het werk vandaag? Hoop is niet te stressvol honing?
xxxxxxxxx zegt:
het gaat wel ik voel mij vandaag beter
Martinus zegt:
Oh thats leuk om te horen van je honing.
xxxxxxxxx zegt:
hoe was jou dag?
Martinus zegt:
Niet al te slecht honing, omdat je altijd houden me gaat elke dag bij dag.
xxxxxxxxx zegt:
ja lieverd, ik blijf van je houden voor altijd
Martinus zegt:
Ja ik weet het en dat is wat ik wil van jou ...
xxxxxxxxx zegt:
ik heb jou mail gelezen, dank je wel lieverd
Martinus zegt:
 lachen ........... dank je ook, ik hou zoveel van je en ik wil dat je weet dat je mijn alles in het leven, ondanks dat we niet voldoen aan face to face zijn.
xxxxxxxxx zegt:
 wij zullen elkaar heel snel ontmoeten, ik weet, dat ik je aan blijf kijken en knuffelen
Martinus zegt:
Honing geloof me dat er geen woorden in dit leven kunnen uitdrukken hoe bedoel je tot ik kijk in je ogen en je vertellen hoe bedoel je naar me toe met tranen in mijn ogen.
      Ja en ik heb je te danken dat mijn lieverd.
xxxxxxxxx zegt:
ik bedoel als ik jou op kom halen bij het vliegveld zal ik jou blijven aan kijken en knuffelen en niet meer kunnen praten en tranen in mijn ogen hebben van geluk
Martinus zegt:
Honing Ik weet dat we in beide gevallen tranen van vreugde en geluk als we samen omdat we allebei een lange weg door het aanpakken van veel problemen en ten slotte zullen wij overwinnen alle thats de reden waarom wij hebben de tranen van vreugde...
xxxxxxxxx zegt:
ik weet dat wij gelukkig zullen zijn tot aan het einde
Martinus zegt:
Ja je hebt gelijk mijn lieverd en geloof me ik hou van je met heel mijn hart, omdat ik van je hou zo veel redenen in mijn stillevens.
xxxxxxxxx zegt:
ik heb nooit gedacht, dat ik nog een keer gelukkig zal worden en dan hebben wij elkaar ontmoet en nu zal ik gelukkig zijn met jou voor altijd
Martinus zegt:
hetzelfde voor mij ook hoe ik wou dat ik kon u bekend voor het begin van mijn leven
   Maar ik hoop nog steeds dat we elkaar ontmoetten nu op het juiste moment.
xxxxxxxxx zegt:
dat is waar, maar het is nog niet te laat, en wij zullen elkaar zien
Martinus zegt:
Ja honing en ik ben erg blij dat je er bent in mijn leven omdat ik weet dat het zal eeuwig duren.

xxxxxxxxx zegt:
wij hebben nog genoeg tijd voor elkaar, het zal eeuwig duren
Martinus zegt:
Ja honing en ik bid tot de Almachtige God leidt ons naar het juiste onderdeel, Heeft u gebruikt om naar de kerk?
xxxxxxxxx zegt:
 ik ga bijna elke dag naar de kerk lieverd
Martinus zegt:
Wow, ik hou van dat .... gewoon gebed voor alles om succesvol te werken voor ons.
xxxxxxxxx zegt:
ja lieverd en een kaarsje aansteken
Martinus zegt:
Dat is geweldig .... Honey dus hoe gaan we morgen doen door te gaan naar Duitsland luchthaven naar het geld te sturen naar Engeland?
xxxxxxxxx zegt:
naar wie moet ik het sturen lieverd? en heb je ook een passport kopie voor mij van die persoon?
Martinus zegt:
Honing de persoon die zei dat ze je niet nodig hebt kopie paspoort van haar, Ze zei dat je alleen haar details te sturen naar haar het geld.
xxxxxxxxx zegt:
ik weet niet of het voldoende zal zijn, ik denk dat ik voor de zekerheid een passkopie mee zal nemen voor als zij het vragen,anders moet ik 2 keer rijden
Martinus zegt:
zei hij, omdat je niet het geld sturen naar Afrika landen.
xxxxxxxxx zegt:
in nederland moet je altijd een paspoort kopie laten zien ook als je het geld naar een ander land in europa stuurt
Martinus zegt:
Schat ik denk niet zo mijn liefde Ik denk dat is omdat je het sturen naar Afrika dat de reden waarom ze vragen voor het kopie paspoort
xxxxxxxxx zegt:
mijn vriendin moest ook een passkopie laten zien toen ze geld naar sweden wilde sturen
Martinus zegt:
ok wait let me call now
xxxxxxxxx zegt:
ok
Martinus zegt:
Honing zeiden ze haar niet nodig om kopie paspoort scannen voordat het versturen van geld naar Engeland.
xxxxxxxxx zegt:
ik weet het niet, ok ik zal het proberen in duitsland
Martinus zegt:
Goede honing ....
xxxxxxxxx zegt:
en hoe is de naam van die persoon?
Martinus zegt:
Ik zal e-mail je de namen zo snel klaar ben met u hier ...
xxxxxxxxx zegt:
fijn schat, dan hebben wij nog tijd om te praten
Martinus zegt:
Honing i dont know als mijn vriend chauffeurs licentie zal werken, want hij heeft te gaan op een zakenreis naar Engeland vanochtend.
xxxxxxxxx zegt:
waar woont hij?
Martinus zegt:
Degene die hier werkt voordat dat mijn vriend hier in te voeren voor mij.
   Maar hij is in Engeland nu.
xxxxxxxxx zegt:
stuur mij die licentie van je vriend en die andere naam, dan kan ik op verschillende plaatsen proberen
Martinus zegt:
Ok laat me nu te verzenden.
xxxxxxxxx zegt:
is goed lieverd
Martinus zegt:
am sorry for keeping you waiting please
xxxxxxxxx zegt:
ik wacht
Martinus zegt:
Ik heb sturen honing.
xxxxxxxxx zegt:
dan zal ik het zo zien
Martinus zegt:
Goede honing.
xxxxxxxxx zegt:
ik heb het nog niet, laten wij verder praten
Martinus zegt:
waarom honing Wat is er mis?
xxxxxxxxx zegt:
er ie niets mis lieverd, soms duurt het iets langer tot dat ik jou e-mail heb
Martinus zegt:
ok honey
xxxxxxxxx zegt:
vertel mij hoe het daar is, waar je nu bent
Martinus zegt:
Kunnen we doorgaan met onze discussie nu?
xxxxxxxxx zegt:
ja kunnen wij
Martinus zegt:
Ik zal email die u alle details om het geld te sturen naar morgen gewoon vergeet te schrijven en houden het op te slaan.
xxxxxxxxx zegt:
dat kan gebeuren is niet erg lieverd
Martinus zegt:
Honing ik ben in de hotelkamer, met je te praten.
xxxxxxxxx zegt:
is het een mooi hotel?
Martinus zegt:
ja honey.Hope u bent hier aan mijn zijde nu .. ik zou zijn geweest de gelukkigste persoon op nu hulp.
xxxxxxxxx zegt:
ik zal ook zo graag bij jou zijn lieverd
Martinus zegt:
Ik ken haar zou de gelukkigste moment van ons leven zijn geweest.
xxxxxxxxx zegt:
ik was zo graag naar je toe gekomen, maar binnenkort ben je in Duitsland en dan kunnen wij elkaar omarmen
Martinus zegt:
ja honing en ik denk ook als je moet het geld te sturen naar de naam van mijn vriend in Engeland zul je ze gewoon vertellen aan het kantoor van Western Union als ze vragen u een vraag die ze je beste vriend.

xxxxxxxxx zegt:
dat zal ik doen lieverd
Martinus zegt:
Goed ik denk dat zal werken voor ons, omdat is uw goede vriend.
xxxxxxxxx zegt:
ja lieverd, jij weet dat ik alles probeer
ik heb die licentie nu ontvangen
Martinus zegt:
Ok honing, Dus wie geeft u de voorkeur te gebruiken?
xxxxxxxxx zegt:
mail voor alle zekerheid ook nog de naam van die andere persoon, dan heb ik 2 mogelijkheden, als het niet lukt kan ik nog naar een ander vliegveld rijden
Martinus zegt:
Ok honing mijn vriend moeder zei dat we het geld kan sturen naar haar of je zoon en stuurde ze me haar zoon paspoort.
xxxxxxxxx zegt:
je bedoelt Edwin Vervuurt zijn moeder?
Martinus zegt:
Ik denk dat ik zal nu haar zoon paspoort naar u sturen met de naam van het geld sturen de in Engeland.
xxxxxxxxx zegt:
ja ok lieverd, ik zal wachten op jou e-mail
Martinus zegt:
Nee mijn vriend uit Duitsland
xxxxxxxxx zegt:
ja ok
Martinus zegt:
wait honey is like the woman wants to send a passport of herself to me now
just wait
or i think the son passport is enough right?
xxxxxxxxx zegt:
ik wacht lieverd
ik zend het geld naar de naam van het passpoort
Martinus zegt:
Ja honing.
xxxxxxxxx zegt:
alles komt goed lieverd omdat wij mensen hebben die ons helpen
Martinus zegt:
hold is coming over now
did you get it now?
xxxxxxxxx zegt:
ik heb jou e-mail ontvangen
Martinus zegt:
goede, hoop dat dit duidelijk genoeg is nu?
xxxxxxxxx zegt:
het is goed, en naar welk adres moet ik het geld sturen?
Martinus zegt:
50 High Holborn
London Gt. London, England, United Kingdom, WC1V 6QA
125 High Holborn London Gt. London, England, United Kingdom, WC1V 6QA
sorry mistake
50 High Holborn London Gt. London, England, United Kingdom, WC1V 6QA
write it down now
Heb je recht naar beneden nu?

xxxxxxxxx zegt:
ik schrijf het meteen op lieverd
zij lijkt een heel aardige vrouw te zijn
Martinus zegt:
goed ...
xxxxxxxxx zegt:
wat moet je vanavond nog doen lieverd?
Martinus zegt:
ja schat ...
xxxxxxxxx zegt:
ik ben blij als wij dit achter de rug hebben schat
Martinus zegt:
niets anders dan te binnen en na te denken over ons samen dan slapen.
xxxxxxxxx zegt:
had je al je avondeten?
Martinus zegt:
Ja je hebt gelijk honing en ik denk dat alles zal werken die rond deze tijd.
xxxxxxxxx zegt:
ik kan aan niets anders denken als aan jou
Martinus zegt:
ja schat, ik nam spagetti ANC kip.
xxxxxxxxx zegt:
ik zal dadelijk macaroni-salade eten met worst
Martinus zegt:
wow dat is geweldig dus laat me laat u om te gaan en nu koken uw diner, ik denk dat we morgen zullen praten.
xxxxxxxxx zegt:
ja lieverd, anders word het te laat voor mij, ik zal de hele nacht met je willen praten
Martinus zegt:
Dus wanneer denk je dat ik kan bel je morgen of wanneer je online zijn?
xxxxxxxxx zegt:
hat zal wel 22:00 uur worden lieverd
Martinus zegt:
Als ze je vragen hebt u de persoon die je het geld wilt sturen naar gezien, wat gaat u hen vertellen?
xxxxxxxxx zegt:
ja zal zeggen, dat ik deze persoon ken
ik ga zeggen dat het een vriendin van mij is
Martinus zegt:
Goed, dus wanneer kan ik je morgen bellen om je lieve stem te horen?
xxxxxxxxx zegt:
als ik klaar ben met werken, om 17:30 uur en daarna rij ik naar het vliegveld
Martinus zegt:
Geen vertel hen dat is uw familieleden
xxxxxxxxx zegt:
ik goed lieverd, ik zal het zeggen
Martinus zegt:
 Ok honing, dus wat zal onze vraag en antwoord nu?
xxxxxxxxx zegt:
 question: what are you to me? Answer: My cousine
Martinus zegt:
 NO
 use
 Question: who are you to me?
Answer: Relatives.
xxxxxxxx zegt:
 ok ik schrijf het al op
Martinus zegt:
 or  use anyone you like
 ok
xxxxxxxxx zegt:
 goed lieverd, ik ga nu mijn eten klaar maken, dan neem ik een douche en zal gaan slapen om over ons te dromen
Martinus zegt:
Ok honing dus laat me je nu verlaten om te koken, ik hou zoveel van je en ik kan niet wachten tot de rest van mijn stillevens met jou doorbrengen.
xxxxxxxxx zegt:
ik verlang ook naar jou lieverd
Martinus zegt:
 Goede nacht, Tot ziens voor nu ... Ik hou zoveel van je .... Heb een zoetste droom over ons.
    bye
xxxxxxxxx zegt:
 good night darling i love you so much

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
Ich soll jetzt das Geld an diese Person schicken unter Angabe folgender Adresse:

50 High Holborn

London Gt. London, England, United Kingdom, WC1V 6QA

Illay Lionn Jayflinn IXR8K3001

« Letzte Änderung: 20,Sep,2017, 18:37:14 von Administrator »

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
My Dear xxxxxxxxx,

'S morgens mijn liefje! Het is al enige dagen geleden hebben wee-mailen elkaar met alles wat ons is overkomen. Onze liefde heeftbewezen om waar te zijn zelfs door de ergste van de keren dat wehavent persoonlijk ontmoet, maar het woord dat we delen metelkaar via mail heeft te maken ons hart dichter. Elke dag die voorbij gaat, ik dank God voor jou. Ik hou van je meer dan je ooitkon voorstellen. Schat, je bedoelt het universum voor mij en ik wilmet u voor alle tijd. Samen kunnen we iets doen. Onze liefde is wathoudt een glimlach op mijn gezicht, wetende dat je zorg en er altijd zal zijn. Ik kan me niet voorstellen waar ik zou nu zijn zonder jou. Ik hou van je! Bedenk dan, aarzel dan niet naar bed gek als wehebben ruzie gehad omdat je nooit weet wat er morgen bring.I zalje liefde met heel mijn hart, ik wil everythings gaat succesvollevandaag .... Ik steek mijn vinger nu. .. vooruit Een mooie dag verder en zorg goed voor jezelf voor mij.

Liefde altijd,
Marty

Spoiler
X-Originating-IP: [41.155.102.43]
From: Martinus Hermes <mart.hermes@hotmail.com>
To:
Subject:
Date: Fri, 6 May 2011 07:03:14 +0100
Importance: Normal

Zitat
41.155.102.43      
ISP:      Starcomms Limited
Host Name:      dial-pool102.ph.starcomms.net
Organization:      Starcomms Limited
City:      Lagos
Country:       Nigeria 
Country code:       NG

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Neues Profil

Zitat
Profil:                  reallove

Ich bin ein(e):            Mann
Suche eine(n):            Frau
Land:                  Deutschland
Bundesland:            Berlin
Stadt:                  Frag mich
PLZ:                  5577
Status:                  Frag mich
Erscheinung:            Frag mich
Familienstand:            Verheiratet
Sternzeichen:            Frag mich
Religion:            Katholisch
Sprachen:            Holländisch, Englisch, Deutsch
Ich suche:            Beziehung, E-Mailfreundschaft
Charakter:            Frag mich
Beschreibung:      I do not want to meet someone who may think of taking advantage of me or lie to me and cheat on me under false pretenses,I do never lie,deceive,play games or cheat in my life and never wants to be cheated,deceive,lie or been played games with in my life, mistakes and no one is hundred perfect..I usually give people the benefit of the doubt, but if the same pattern keeps emerging, it's over.I am sorry if this sounds harsh, and I'm not accusing anybody of any wrong doing but I'm being upfront and honest about that, so you know where I stand from the beginning.In relationship i do believe there should be trustee,believe and understand because this are all the most important thing relationship have to go with and without all this between the two couples i don't think the relationship will work and last forever which i do always pray to Almighty God to have such a person who have all this in his heart in my life...With all due respect as well, I hope that you are upfront and honest with me, as well.   
Lebensstil:            Frag mich
Beruf:                         Frag mich
Interessen:            Frag mich

Hallo !!!
•      von: reallove
•      Sent on 02/05/2011 11:42
Lieber Sigelinde,
Ich war durch einige Profil online suchen, dann stieß ich auf Ihr Profil und es hat mich so attraktiv, ich werde mich sehr freuen, wenn Sie zu mir zurück bekommen und mir mehr darüber erzählen you.Here ist meine E-Mail-Adresse ein: p-axel1 @ hotmail . com, werden Ich mag dich, um mir eine Email und sagen Sie mir mehr über Sie mit einigen Ihrer pictures.Hope bald von Ihnen zu lesen.

Lg
Paul.

« Letzte Änderung: 20,Sep,2017, 18:44:53 von Administrator »

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
Geachte xxxxxxxxxx,

Honing, toen ik je mail te lezen deze morgen Ik voel me zoverdrietig en begon weer te huilen, Waarom laat je iemand ons scheiden? Honing het leven is al drama, maar met hoop en geloofzijn wil komt met de werkelijkheid .... Ik hou zoveel van jou en Ik hebbeloofd nooit meer naar je ligt in mijn leven, dus waarom zou jeiemand laten stoppen met ons is elke andere bijeenkomst?Gelieve na te denken over het nu heel well.Why is het dat we in staat om te komen met een oplossing thats wanneer je baas wiltons scheiden .... Honey Wat is een relatie zonder een beetje risicoen geloof? Ik zal u adviseren om je hart te volgen en nu zien hoe het gaat na het versturen van het geld aan mij ..... Onze liefde gaat verder als een betoverend verhaal van lang geleden, zien in onzeziel, voelen we de deja vu van Camelot. Je eeuwig machtigen mijgewoon wie ik ben, maar me aanmoedigen om meer te zijn, omdat je ziet mijn hele potentieel. Je gemaakt hebt mij uw koning,en ik kan niet wachten tot de dag voor altijd in je armen! Deze afstand wordt slechts van korte duur voor diep van binnen weten we dat alle obstakels mag passeren en onze ziel zal een!

Ik hou van je met heel mijn bestaan, kan ik mijn hele leven en nietsin de wereld neemt dat weg! Je hebt een geheime mentale paleis,een fantasie die we alleen kunnen bereiken in onze dromen. Ubent mijn paradijs, mijn veilige haven, de veiligheid en stabiliteitdie ik heb verlangd naar. Ik hou van je, mijn lieve prinses! Gelievenu online te komen en laat talk.We nu echt moeten praten.

Liefde altijd,
Marty.

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
Zitat
mart.hermes@hotmail.com zei (9:49):
Please come to me i love you so much
xxxxxxxxx zegt:
I love you too
Martinus zegt:
i missed you so much honey
Ik heb net stuurde u een e-mail, lees dan eerst.
xxxxxxxxxzegt:
zal ik doen
Martinus zegt:
Goed, ik wacht hier voor u honing .... I cant gewoon een leven voorstellen zonder jou.
xxxxxxxxx zegt:
dat hoeft ook niet, maar ik zal geen geld sturen,
Martinus zegt:
Oh schat ik denk dat je laat iemand je hart te krijgen dan onze liefde.
xxxxxxxxx zegt:
ik heb niet kunnen slapen, niet kunnen eten, ik ga nu weg en kom pas maandag terug, misschien kan ik dan weer denken
niemand kan mijn gevoelens voor jou veranderen lieverd
Martinus zegt:
Honing please dont go i love you en ik denk dat ik niet kan doen zonder jou
xxxxxxxxx zegt:
ik kom weer terug op maandag
Martinus zegt:
Ik zou kunnen hebben sterven voordat je terug komt, gelieve dont me dit niet aan.
  dont ga dan
xxxxxxxxx zegt:
je zult er maandag ook weer zijn, en ik hoop met mij gat het dan beter
Martinus zegt:
Honing Ik zweer bij de Almachtige God zal ik je blij maken dont overal maken.
xxxxxxxxx zegt:
ik geloof je, maar nu moet ik gaan, wij spreken maandag weer online
Martinus zegt:
Honing gelieve dont weg van mij,
   Niemand om mee te praten meer
   Ik zal hier alleen worden gelieve dont te gaan.
xxxxxxxxx zegt:
ik moet gaan lieverd anders word ik gek
Martinus zegt:
Nee, ik zal je gelukkig maken me geloven en zal alles weer normaal.
   Ik weet dat u bent degene die dit heeft veroorzaakt voor ons door je baas ontmoedigen.
xxxxxxxxx zegt:
niemand heeft mij ontmoedigd, ik blijf van jou houden
Martinus zegt:
Dus waarom heb je hem gezegd honing?
xxxxxxxxx zegt:
omdat wij kon zien, dat het slecht met mij gaat, hij kent mij goed
Martinus zegt:
Honing jij en ik hebben een stevige sluiting

xxxxxxxxx zegt:
   hij heeft geen invloed op mijn gevoelens, ik blijf van je houden
alleen ik stuur geen geld, anders heb ik misschien een hele grote schuld bij mijn vrienden en dat kan niet.
Martinus zegt:
Ik begrijp de manier waarop jij mijn liefde voelt, ook ik hou van je en ik beloof van je te houden tot het einde der tijden
xxxxxxxxx zegt:
ik beloof het je ook schat en nu laat mij gaan tot maandag
Martinus zegt:
mijn liefde hun is geen manier waarop je gaat worden in de schulden, zodra ik thuiskwam en cash mijn cheque zullen wij zeker geen problemen zou hebben met geld, geloof me mijn vrouw
xxxxxxxxx zegt:
ik kom maandag terug, dat beloof ik jou
de auto is er om mij op te halen
tot maandag lieverd
ik hou zo veel van jou
Martinus zegt:
mijn liefde Ik wil niet dat je om te gaan, zal ik hier eenzaam zijn hun wil niemand voor mij om mee te praten op hier te zijn,
xxxxxxxxx zegt:
ik heb ook niemand om te praten, ik zal alleen in een huis zitten om over alles na te denken
niet boos op me zijn, ik kan niet anders
heel veel knuffels en kussen
Martinus zegt:
Ok als thats wat u want.no probleem dat ik hier alleen te zijn.
xxxxxxxxx zegt:
het is niet leuk voor jou, dat weet ik
Martinus zegt:
En je zou me gevonden dood voordat je terug komt.
xxxxxxxxx zegt:
nee je zult in leven zijn
Martinus zegt:
Geen probleem verder, met tranende nu.
xxxxxxxxx zegt:
ik heb ook tranen, daroom kan ik niet zelf rijden
Martinus zegt:
Ok honing kan je me een kleine gunst?
xxxxxxxxx zegt:
en dat is?
Martinus zegt:
Please help me met slechts 500euro vandaag, zodat ik kan gaan en iets vinden om honing te eten.
xxxxxxxxx zegt:
ik heb geen geld, dat heb ik jou altijd al gezegd ik heb alleen liefde die ik graag aan jou geef
Martinus zegt:
Smeek u met de Almachtige God, net gelieve dan helpt me als je weer op maandag dan zullen we praten.
xxxxxxxxx zegt:
ik zal erover denken
tot maandag lieverd