Autor Thema: Tolulope @ badoo  (Gelesen 472 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Tolulope @ badoo
« am: 26,Okt,2013, 14:34:52 »

Tolulope
http://badoo.com/0330462533

Zitat
Tolulope, 22  Letzter Login: vor über einer Woche 
Lagos, Nigeria
Sucht nach Verabredungen mit einer Frau, 20-25
Heute 0 Besucher, diesen Monat 30.

Über mich
 I'm very simple, easy-going Guy with good sense of humour, I love the outdoors, nature, the water, animals, people, travel, camping & fishing, staying at elegant hotels, eating at fancy restaurants or a pub, cooking a fancy dinner for my woman, with her, or having him cook for me, having a BBQ or creatively throwing together some leftovers, renting a movie or going the movies, listening to good music, going to a concert or theater house

Interessiert an
 I am looking for someone fun, honest, intellegent and doesn't take themselves too seriously. And by fun I don't mean sex chat, if thats what you are looking for try elsewhere. And please have a picture. I like good company and someone that can engage in decent conversation. I am a sincere person with a good sense of humour.... Honest lol.

Persönliche Infos
Status:  Ich bin Single
Orientierung:  Ich bin heterosexuell
Sprachen:  Englisch

Nur gut, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen :D

lookup "eating at fancy restaurants or a pub, cooking a fancy dinner for my woman, with her, or having him cook for me, having a BBQ or creatively throwing together some leftovers, renting" @Google :smilie_g_010:

Der markierte Text tritt im wortwörtlich übereinstimmenden Wortlaut in weiteren Fakeprofilen in Erscheinung.

Demnach könnte das hier tatsächlich der Mugu sein, der hinter den gleichlautenden Fakeprofilen steckt, die diesen Text verwenden
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Re: Tolulope @ badoo
« Antwort #1 am: 26,Okt,2013, 14:36:29 »
weitere Bildchen
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.