Autor Thema: Hasana @ badoo  (Gelesen 466 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Hasana @ badoo
« am: 05,Apr,2013, 16:17:46 »

Hasana
http://badoo.com/0266968364

Zitat
Hasana, 32  Letzter Login: vor über einer Woche 
Oslo, Norwegen
Sucht nach neuen Freunden
Heute 0 Besucher, diesen Monat 1.

Über mich
 I [highlight]am a kind and shy person, easy-going lady with a good sense of humor. My friends say that I am a merry and communicative person who can find a common language with people [/highlight]easily. I am positive by nature with the positive expectations in life. I always try to be helpful making the people around me happy. I like animals very much.

Interessiert an
 I am looking for a merry, clever, sincere, loyal, kind and strong man who will be very welcome into my life. He should be a good partner and a supportive friend that I can love and rely on. I would like to feel comfortable and safe beside him. I want to create a close-knit family which could become the stronghold against all life troubles. The rest will be made by chemistry. Do you agree with me?

Persönliche Infos
 Beziehungsstatus:  Ich bin Single
 Orientierung:  Ich bin heterosexuell
 Aussehen:  152cm (5' 0''), durchtrainiert, braune Haare und blaue Augen
 Wohnsituation:  Alleine
 Kinder:  Nicht geplant
 Rauchen:  Nichtraucher
 Alkohol:  Nein
 Ausbildung:  Akademischer Grad
 Sprachen:  Englisch (Fließend), Norwegisch Bokmål (Muttersprache)
 Arbeit:  learning.. Ich habe ein niedriges Einkommen

Wie erfreulich, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen :D

lookup "am a kind and shy person, easy-going lady with a good sense of humor. My friends say thatI am a merry and communicative person who can find a common language with people" @Google :smilie_g_010:

Dieser Text tritt im identischen Wortlaut  in diversen anderen Fakeprofilen in Erscheinung.
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.