Autor Thema: Bill, 53 @ badoo  (Gelesen 429 mal)

Lydia_2901

• Gast
Bill, 53 @ badoo
« am: 03,Nov,2013, 15:36:53 »
Bill, 53
https://badoo.com/0330122235/
Zitat
  [highlight]Accra, Ghana[/highlight]
Interessen

1 von 69 Interessen gemeinsam:
Wochenenden AS Roma Portal Dominican repuplic Independence Day BWL Asien Kanada Party Anwalt/ Anwältin Mangos Andrea Bocelli
Über mich
[highlight]Talking about my self, I love friends and family, I am a fun person and make friends easily. I love life, love my family and still have some love to share with a special lady[/highlight]. Life can be lonely without someone... I am a person who is very real when it comes to life and its' issues. Am honest, kind caring, affectionate, good sense of humor, easy going, free thinker, trustworthy and respect the …
Interessiert an
Although I would consider myself be a romantic, I don't believe that life is about the 'grand passion. ' In reality it is more about comfortable comrade. I am really a fun person who loves people, loves to laugh, I am very caring, love music, dancing, singing ( in my car) ! Love the church... am a devoted friend. I like to have fun, I have strong moral values with honesty and integrity being the …
Persönliche Infos

Status:
    Ich bin Single

Orientierung:
    Ich bin heterosexuell

Aussehen:
    173cm (5' 8''), 49kg (108lbs), durchschnittlich, braune Haare und braune Augen

Wohnen:
    Alleine

Kinder:
    Habe bereits Kinder

Rauchen:
    Nichtraucher

Alkohol:
    Nein

Ausbildung:
    Akademischer Grad

Sprachen:
    Englisch (Muttersprache), Niederländisch (Durchschnittlich)

Job:
    Ask me. Ich habe ein hohes Einkommen

Wie erfreulich, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen

lookup:
"Talking about my self,I love friends and family, I am a fun person and make friends easily. I love life, love my family and still have some love to share with a special lady. "

@google:

:smilie_g_010:

Dieser Text tritt im identischen Wortlaut  in mehreren Fakeprofilen und Scamreports in Erscheinung.

Bei der Person auf dem Bild handelt es sich um Pastor Marty Schoenleber
http://www.my-pastor.com/pastor-marty-schoenleber.html