Autor Thema: Billken @ badoo  (Gelesen 301 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Billken @ badoo
« am: 24,Sep,2013, 17:32:19 »

Billken
http://badoo.com/billken20

Zitat
Billken, 31  Letzter Login: vor über einer Woche 
London, Großbritannien
Sucht nach neuen Freunden
Heute 1 Besucher, diesen Monat 1.

Über mich
 I would describe myself as a happy person, intelligent, well educated, sociable, attractive, caring and clean, I'm open-minded, sensitive, truthful, passionate, with a great sense of humor responsible and serious when I have to be. I like music, traveling, meeting people and all is beautiful. I am looking for someone i will love with all my heart body and soul, I love to find experiences and to share them with someone that is serious.

Interessiert an
 I am looking for the right woman, I need a special person in my life to share my dreams and excitements with a good relationship provide stimulation at the intellectual, emotional and physical level. I have no problem listen to someone i love I want a relationship that is base on love, and act like children sometime when playing with each other. There must be some excitement pleasure and not boredom.

Persönliche Infos
Status:  Ich bin Single
Orientierung:  Ich bin heterosexuell
Aussehen:  155cm (5' 1''), 44kg (97lbs), durchschnittlich, weiße Haare und graue Augen
Wohnen:  Alleine
Kinder:  Nicht geplant
Rauchen:  Anti-Raucher
Alkohol:  Nur in Gesellschaft
Ausbildung:  Hochschule/Uni
Sprachen:  Englisch
Job:  Atleth. Ich habe ein gutes Einkommen

Wie erfreulich, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen :D

lookup "I would describe myself as a happy person, intelligent, well educated, sociable, attractive, caring and clean. I`m open-minded, sensitive, truthful, passionate, with a great sense of humor ... responsible and serious" @Google :smilie_g_010:

Der markierte Text tritt im identischen Wortlaut in Scamreports aber auch in diversen weiteren Fakeprofilen in Erscheinung.
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.