Autor Thema: Samido @ badoo  (Gelesen 263 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Samido @ badoo
« am: 22,Aug,2013, 17:31:41 »

Samido
http://badoo.com/0328571876

Zitat
Samido, 25  Letzter Login: gestern 
Ort Lome, Togo
Sucht nach Verabredungen mit einer Frau, 20-50
Heute 0 Besucher, diesen Monat 13.

Über mich
 i am a person who is ambitious, optimistic, playful, hard working, devoted, intelligent, trusting, genuine, honest, sincere, witty and easy going. I'm very passionate in all areas of my life.. I [highlight]stay active and have a good time doing it. I believe in a healthy relationship, I value honesty and trust. That's what I'm all about and if you don't[/highlight] have them, you don't have anything. I think it's important to understand and accept each others strengths and weaknesses.

Interessiert an
 My ideal match would be honest, caring, faithful, kind, considerate, trustworthy and be interested in keeping herself in good health by exercising and eating healthy. she should be Affectionate by nature and enjoy being with his man. she should be interested in giving as well as receiving in the relationship.

Persönliche Infos
Status:  Ich bin Single
Orientierung:  Ich bin heterosexuell
Aussehen:  157cm (5' 2''), 45kg (99lbs), durchschnittlich, schwarze Haare und braune Augen
Wohnen:  Alleine
Kinder:  Später gerne
Alkohol:  Nur in Gesellschaft
Ausbildung:  Akademischer Grad
Sprachen:  Englisch
Job:  Computer Engineer. Ich habe ein gutes Einkommen

Wie erfreulich, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen :D

lookup "stay active and have a good time doing it. I believe in a healthy relationship, I value honesty and trust. That's what I'm all about and if you don't" @Google :smilie_g_010:

Der markierte Text tritt im wortwörtich identischen Wortlaut  in Scamreports aber auch in diversen anderen Fakeprofilen sehr häufig in Erscheinung.
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.