Autor Thema: Andre, 48 @ badoo  (Gelesen 248 mal)

Lydia_2901

• Gast
Andre, 48 @ badoo
« am: 11,Aug,2013, 13:37:28 »
Andre, 48
https://badoo.com/01245683004/
Zitat
  Interessen

10 Interessen:
Discovery Channel Schokokuchen Rennen Berlin Neuseeland Las Vegas Three Days Grace FIFA Frontenis World War Z

Ihr habt die gleichen Interessen? Dann füge sie doch auch Deinem Profil hinzu!
Über mich
[highlight]I am very cultured, reliable, loyal, family oriented and faithful man. Elderly but seems young and active. . I am very calm, full of compassion, and tender man.: Since a long time I missed a warm family atmosphere…I don’t take care so much about the religion, age difference and the race. . I want to share all my life, my pleasures and my happiness with my family .. I am a very trust able man, I am …
Interessiert an
And looking for a kind, respective, serious and energetic partner firstly then it may progress through a mutual life... Since I live alone, Am here to find the right woman on here and in life you don't know when to meet your true love..
Persönliche Infos

Status:
    Ich bin Single

Orientierung:
    Ich bin heterosexuell

Aussehen:
    170cm (5' 7''), 55kg (121lbs), durchschnittlich, weiße Haare und braune Augen

Wohnen:
    Alleine

Kinder:
    Habe bereits Kinder

Rauchen:
    Nichtraucher

Alkohol:
    Nein

Ausbildung:
    Lehre/Ausbildung

Sprachen:
    Englisch

Job:
    Contructor. Ich habe ein hohes Einkommen

Wie erfreulich, dass die Faker immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen :D

lookup:
"I am very cultured, reliable, loyal, family oriented and faithful man. Elderly but seems young and active. . I am very calm, full of compassion, and tender man"

@google:
:smilie_g_010:

Dieser Text tritt im identischen Wortlaut  in mehreren Fakeprofilen und Scamreports in Erscheinung.