Autor Thema: Bill Holland, 46 @ badoo.com  (Gelesen 244 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
Bill Holland, 46 @ badoo.com
« am: 01,Aug,2013, 21:13:18 »
Bill Holland, 46
http://badoo.com/01237473524/

Zitat
Bill Holland, 46
Sucht nach Verabredungen mit einer Frau, 40-70
Lakeland, FL, Vereinigte Staaten (USA)

Über mich
I'm a simple man with a big heart. You will find that I'm very caring, understanding, patient, loving. I respect women a lot. I am truly a lover and not a fighter, I also love fun times, especially fun jokes an good rib cracking laughs.

Interessiert an
[highlight]I'm waiting for romantic and fragile person, with the optimistic attitude to life. I want to find a woman who knows how to take care of a man and make him[/highlight] feel wanted. I would like my partner to be caring and understanding. I do not wish to be one to own my partner I wish to be a companion of my partner. I hope to meet a serious, reliable, loving, caring, family-minded woman, who can value and respect a man who is by his side. I'd like to find my the only one woman to create a strong happy family

Persönliche Infos
Status:
    Ich bin in einer offenen Beziehung
Orientierung:
    Ich bin heterosexuell
Aussehen:
    175cm (5' 9''), 46kg (101lbs), durchtrainiert, schwarze Haare und braune Augen
Wohnen:
    Alleine
Kinder:
    Habe bereits Kinder
Rauchen:
    Raucher
Alkohol:
    Nur in Gesellschaft
Sprachen:
    Englisch
Job:
    US Army

Nur gut, dass die Faker  immer wieder so gerne mit ihren gebrauchten Textbausteinen rumspielen   :D

lookup "I'm waiting for romantic and fragile person, with the optimistic attitude to life. I want to find a woman who knows how to take care of a man and make him"  @Google :smilie_g_010:

Dieser Text tritt wortwörtlich identisch u.a. bereits in Scamreports aber auch in diversen anderen Fakeprofilen in Erscheinung.
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.