Autor Thema: marty01 @ Romantik50plus.de  (Gelesen 1202 mal)

Offline Administrator

• Administrator
  • Full Member
  • I love Anti-Scam-Forum-NL
marty01 @ Romantik50plus.de
« am: 13,Apr,2011, 15:16:09 »
Zitat
Profil:      marty01

Allgemein
Ich bin ein(e):            Mann
Suche eine(n):            Frau
Land:                  Niederlande
Bundesland:            Limburg
Stadt:                  Brunssum
PLZ:                  6136 KT
Status:                  Frag mich
Erscheinung:            Frag mich
Persönliches:
Familienstand:      Ledig
Sternzeichen:            Frag mich
Religion:            Katholisch
Ich suche:            Heirat, Beziehung, Romanze, E-Mailfreundschaft
                  Freundschaft, Hobbypartner
Charakter:            Ausgeglichen, Selbstbewust, Spontah
Beschreibung:             Ik wil niet iemand die denkt te profiteren van mij of tegen me liegen en bedriegen op mij onder valse voorwendselen, ik heb nooit liegen, bedriegen, spelletjes spelen of cheat in mijn leven en nooit wil worden bedrogen bedriegen, te voldoen, liggen of zijn spelletjes gespeeld met in mijn leven, fouten en niemand is honderd perfecte .. geef ik meestal mensen het voordeel van de twijfel, maar als hetzelfde patroon blijft opkomende, het is over.I spijt me als dit klinkt hard, en ik 'm niet beschuldigen niemand van enig verkeerd doe, maar ik ben upfront en eerlijk over zijn wezen, zodat u weet waar ik sta bij de beginning.In relatie die ik geloof wel dat er moet worden trustee, geloven en te begrijpen, omdat dit zijn de meest belangrijke ding relatie hebben om te gaan met en zonder dit alles tussen de twee koppels Ik denk niet dat de relatie zal werken en voor altijd laatste die ik niet altijd bidden tot de Almachtige God om een dergelijk persoon die dit allemaal in zijn hart in mijn leven hebben. .. Met alle respect ook, ik hoop dat u vooraf en eerlijk met mij, als goed.   

« Letzte Änderung: 02,Feb,2016, 17:58:20 von admin »
Erfahrung bedeutet nichts, jeder kann etwas jahrelang falsch machen ohne es zu merken.